Recura

Nijholt Taxiververvoer

Zeer vakkundige mensen en ben blij met het resultaat.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Burg Service

Recura heeft in 2015 een loonkostenonderzoek gedaan en dat is snel en handig uitgevoerd. En het heeft ook een mooie besparing opgeleverd.

Thermae Son

Snelle reactie op vragen.

Momenteel niet

Hop Taxi B.V.

Helemaal top! zeer professioneel. Wij hebben een goede ervaring met Recura

9,5

P.Bons/Bus'Handelmij b.v.

Verloop tot op heden ruim voldoende

Een 8

nog niet bekend

Kaeser Compressoren BV

We zijn zeer klantvriendelijk benaderd en behandeld.
Helaas heeft onze personeelszaken niet haar volledige medewerking gegeven, waardoor misschien niet alle bedragen zijn teruggevorderd.

8.5

Heeft u nog verbeterpunten?

een combinatie van meerdere vragen: communicatie, kennis, doorlooptijd

E.J.M. Kaal / SSI Schäfer B.V.

Onze ervaringen met Recura zijn heel goed.

kwaliteit van de dienstverlening

Bewo Cutting Systems b.v.

Bij de presentatie werd gesproken dat we in de loop van de jaren waarschijnlijk veel te veel loonbelasting hadden betaald, een uitspraak die wat verwachtingen schept, het uiteindelijke resultaat... Bij de presentatie werd gesproken dat we in de loop van de jaren waarschijnlijk veel te veel loonbelasting hadden betaald, een uitspraak die wat verwachtingen schept, het uiteindelijke resultaat viel tegen

kennis van zaken

ADS-Ertner Engineering BV

Onderzoek naar fiscale besparingsmogelijkheden

7.5

vraag 8

V.o.f. Schuil Personenvervoer

Zijn erg vriendelijk en helpen je erg goed, leggen goed uit wat er gevonden is en wat we er aan kunnen gaan doen.

7,5

Heeft u nog verbeterpunten?

de kwaliteit van dienstverlening en de doorlooptijd. en die waren beide goed, zijn goed geholpen en het onderzoek is snel gebeurt.