Recura

Je aankoop wordt beschermd

Kaeser Compressoren BV

We zijn zeer klantvriendelijk benaderd en behandeld.
Helaas heeft onze personeelszaken niet haar volledige medewerking gegeven, waardoor misschien niet alle bedragen zijn teruggevorderd.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

8.5

E.J.M. Kaal / SSI Schäfer B.V.

Onze ervaringen met Recura zijn heel goed.

Bewo Cutting Systems b.v.

Bij de presentatie werd gesproken dat we in de loop van de jaren waarschijnlijk veel te veel loonbelasting hadden betaald, een uitspraak die wat verwachtingen schept, het uiteindelijke resultaat...

ADS-Ertner Engineering BV

Onderzoek naar fiscale besparingsmogelijkheden

7.5

V.o.f. Schuil Personenvervoer

Zijn erg vriendelijk en helpen je erg goed, leggen goed uit wat er gevonden is en wat we er aan kunnen gaan doen.

7,5

Vetimon N. van Eijk

Prettige samenwerking

Royal Taxi Service

Alles is prima naar behoren

Rob Willems

De ervaring met Recura is prima. Alles werd duidelijk van te voren uitgelegd.
We hadden zelf gedacht dat er geen premies terug gevraagd kon worden, wat echter wel het geval was.

NV Deventer Schouwburg

9!! Super tevreden.

Taxi & Tour P. van de Pol B.V.

Fijne dienstverlening van Recura ondervonden. Met slechts een minimale investering aan tijd een mooie financiële besparing kunnen behalen dankzij Recura.