Recura

Je aankoop wordt beschermd

NV Deventer Schouwburg

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

9!! Super tevreden.

Taxi & Tour P. van de Pol B.V.

Fijne dienstverlening van Recura ondervonden. Met slechts een minimale investering aan tijd een mooie financiële besparing kunnen behalen dankzij Recura.

Telescore BV

Ervaring is goed, communicatie was erg goed met Melissa en Linda. De lijnen waren erg kort.
Ik heb geen enkele opmerking behalve het feit dat de factuur stroom iets slimmer kan worden...

Als de factuur stroom wordt aangepast een 9.

Taxi Wooning

Mijn ervaring is prima! Alleen vind ik het nogal een hoop geld dat er ingehouden wordt op de gevonden besparing.
Volgens mij zouden jullie in een staffel moeten gaan werken. Dat het percentage...

TwinTours BV

Positief. Vanaf eerste gesprek duidelijkheid gekregen.

Andre van Haren

Positieve ervaring met de medewerkers. staan niet boven de mensen

9, snelheid is goed en er wordt tijd genomen om uitleg te geven

Zeer solide bedrijf met kundige medewerkers

Goed werk geleverd.No cure no pay basis is laagdrempelig en goed. Maar wel extreme vergoeding met percentage van constructie... Erg eenzijdig contract zo op het eerste gezicht!

Prettige samenwerking/conversaties met de medewerkers van Recura. Wel vooraf te grote verwachtingen gewekt op basis waarvan wij een overeenkomst zijn aangegaan. Wij hebben hier ook werk aan gehad en...

Auto van Wijngaarden

De e4rvaringen zijn goed met uitzondering van de verbeterpunten