Recura

J. Lanting / abflexkracht

Deskundige behandeling, veel kennis over regelingen, meedenkend bij het achterhalen van gegevens. Wel vanuit ons veel tijd moeten steken in het ophalen van gegevens, wat op voorhand niet zo...

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Heeft u nog verbeterpunten?

Duidelijker zijn over investering tijd aan kant klant.
Niet alleen gegevens opvragen, maar ook aangeven waarvoor het dient, zodat er betere informatie aangeleverd kan worden.
Brief die aan flexwerkers/medewerkers is verstuurd om informatie op te vragen voor bijv doelgroepverklaring was bij ons niet bekend en werd op 'naam' van abflexkracht verstuurd. Hierdoor kreeg de afdeling Administratie vragen binnen van flexwerkers, terwijl zij niks van deze brief afwisten. Het is dus goed om de brief eerst voor te leggen bij de klant, zodat bekend is wat er rondgestuurd gaat worden. Daarnaast zou ik deze niet uit naam van abflexkracht hebben gestuurd, maar namens abflexkracht met jullie eigen naam, zodat de vragen bij de juiste partij terecht komen.

Bouwbedrijf Joziasse b.v.

Wij hebben prettig samengewerkt met Recura. Er was regelmatig telefonisch contact of via de mail.

nee

Vullings Transport B.V.

Positief

Heeft u nog verbeterpunten?

Duidelijkere uitleg over de afrekening.

Bakkerij Van Zuijlen

Netjes, accuraat en verzorgd

New York Taxi

Uitstekend. Communicatie richting (oud)medewerkers soms verwarrend. Samen plan maken en teksten opstellen zou beter zijn dan brieven doen uitgaan op briefpapier van ons. Gezien de goede relatie met...

Zie eerste opmerking.

Simar V.O.F.

Professionele aanpak door gekwalificeerde mensen

DSS B.V.

Prettige ervaring en snelle terug koppeling op eventuele vragen en/of opmerkingen.

HAS Hogeschool

Niet van toepassing

nee

Van den Berg en Gordijn Den Haag B.V.

Goede, zorgvuldige manier van onderzoeken. Duidelijke communicatie. Uitkomst van het onderzoek boven verwachting.

Taxi de Groen

Een fijne samenwerking. Een positieve ervaring met dit bedrijf

Heeft u nog verbeterpunten?

Meer vragen over uitdienst datum van de medewerkers