Recura

Vullings Transport B.V.

Positief

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Bakkerij Van Zuijlen

Netjes, accuraat en verzorgd

New York Taxi

Uitstekend. Communicatie richting (oud)medewerkers soms verwarrend. Samen plan maken en teksten opstellen zou beter zijn dan brieven doen uitgaan op briefpapier van ons. Gezien de goede relatie met...

Simar V.O.F.

Professionele aanpak door gekwalificeerde mensen

DSS B.V.

Prettige ervaring en snelle terug koppeling op eventuele vragen en/of opmerkingen.

HAS Hogeschool

Niet van toepassing

Van den Berg en Gordijn Den Haag B.V.

Goede, zorgvuldige manier van onderzoeken. Duidelijke communicatie. Uitkomst van het onderzoek boven verwachting.

Taxi de Groen

Een fijne samenwerking. Een positieve ervaring met dit bedrijf

ZC St. Barbara B.V.

Goede uitleg, goed contact en goede eindafwerking

Taxibedrijf van den Hout

Wij wilden niet hebben dat onze medewerkers geconfronteerd werden met het onderzoek en dus ook niet dat ze benaderd werden door Recura. Evenals andere instanties wilden wij niet zonder overleg laten...

7 en ik zou Recura zeker aanbevelen aan mijn netwerk