Recura

Van Doorn Dakspecialist b.v.

We hebben de samenwerking met Recura positief ervaren.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

een 9

A Brand New Day

Prima. professioneel

Andrien Teunis / Van Doorn Dakspecialist b.v.

Tijdens het loonkostenonderzoek hebben wij op een prettige manier samengewerkt.
Ik zou Recura zeker aanraden bij andere bedrijven.

nee

A Brand New Day

Prima, professioneel.

Heeft u nog verbeterpunten?

wellicht naast een mail met de conclusie nog een officieel document met de conclusies.

Taxi Centrale Unitax

Prima uitleg van wat ze gaan doen en water verwacht kan worden. Korte en heldere lijnen.

J. Lanting / abflexkracht

Deskundige behandeling, veel kennis over regelingen, meedenkend bij het achterhalen van gegevens. Wel vanuit ons veel tijd moeten steken in het ophalen van gegevens, wat op voorhand niet zo... Deskundige behandeling, veel kennis over regelingen, meedenkend bij het achterhalen van gegevens. Wel vanuit ons veel tijd moeten steken in het ophalen van gegevens, wat op voorhand niet zo uitgelegd was. Helaas bleek de uitkomst van het onderzoek niet te kloppen, naar mijn idee had er beter getoetst kunnen worden of iemand daadwerkelijk de hele contracttijd had gewerkt (aangezien het over flexwerkers gaat) en of zij inderdaad 40 uur gemiddeld gewerkt hadden. Door ons daar beter in mee te nemen, hadden we betere informatie aan kunnen leveren.

Heeft u nog verbeterpunten?

Duidelijker zijn over investering tijd aan kant klant.
Niet alleen gegevens opvragen, maar ook aangeven waarvoor het dient, zodat er betere informatie aangeleverd kan worden.
Brief die...
Duidelijker zijn over investering tijd aan kant klant.
Brief die aan flexwerkers/medewerkers is verstuurd om informatie op te vragen voor bijv doelgroepverklaring was bij ons niet bekend en werd op 'naam' van abflexkracht verstuurd. Hierdoor kreeg de afdeling Administratie vragen binnen van flexwerkers, terwijl zij niks van deze brief afwisten. Het is dus goed om de brief eerst voor te leggen bij de klant, zodat bekend is wat er rondgestuurd gaat worden. Daarnaast zou ik deze niet uit naam van abflexkracht hebben gestuurd, maar namens abflexkracht met jullie eigen naam, zodat de vragen bij de juiste partij terecht komen.

Bouwbedrijf Joziasse b.v.

Wij hebben prettig samengewerkt met Recura. Er was regelmatig telefonisch contact of via de mail.

nee

Vullings Transport B.V.

Positief

Heeft u nog verbeterpunten?

Duidelijkere uitleg over de afrekening.

Bakkerij Van Zuijlen

Netjes, accuraat en verzorgd

New York Taxi

Uitstekend. Communicatie richting (oud)medewerkers soms verwarrend. Samen plan maken en teksten opstellen zou beter zijn dan brieven doen uitgaan op briefpapier van ons. Gezien de goede relatie met... Uitstekend. Communicatie richting (oud)medewerkers soms verwarrend. Samen plan maken en teksten opstellen zou beter zijn dan brieven doen uitgaan op briefpapier van ons. Gezien de goede relatie met onze medewerkers zien zij direct dat dit niet van mijzelf afkomstig is. Omdat het over zeer persoonlijke info gaat kan dat beter worden uitgelegd.

Zie eerste opmerking.