Recura

Je aankoop wordt beschermd

Simar V.O.F.

Professionele aanpak door gekwalificeerde mensen

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

DSS B.V.

Prettige ervaring en snelle terug koppeling op eventuele vragen en/of opmerkingen.

HAS Hogeschool

Niet van toepassing

Van den Berg en Gordijn Den Haag B.V.

Goede, zorgvuldige manier van onderzoeken. Duidelijke communicatie. Uitkomst van het onderzoek boven verwachting.

Taxi de Groen

Een fijne samenwerking. Een positieve ervaring met dit bedrijf

ZC St. Barbara B.V.

Goede uitleg, goed contact en goede eindafwerking

Taxibedrijf van den Hout

Wij wilden niet hebben dat onze medewerkers geconfronteerd werden met het onderzoek en dus ook niet dat ze benaderd werden door Recura. Evenals andere instanties wilden wij niet zonder overleg laten...

7 en ik zou Recura zeker aanbevelen aan mijn netwerk

Personenvervoer Midden Nederland

De ervaring met Recura is zeer goed. Het onderzoek is snel en zorgvuldig gedaan en de medewerkers denken goed mee.

Exact Personeelsintermediar

Tevreden over de dienstverlening, medewerkers denken mee en dragen oplossingen aan. Tevens is er voldoende kennis in huis.

7 en ik zou Recura zeker aanbevelen aan mijn netwerk

Wiko Isolatietechniek B.V.

Positief. Goede dienstverlening.
Duidelijke vragen en actie naar aanleiding van het loonkostenonderzoek.