Recura

Andrien Teunis / Van Doorn Dakspecialist b.v.

Tijdens het loonkostenonderzoek hebben wij op een prettige manier samengewerkt.
Ik zou Recura zeker aanraden bij andere bedrijven.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

A Brand New Day

Prima, professioneel.

Taxi Centrale Unitax

Prima uitleg van wat ze gaan doen en water verwacht kan worden. Korte en heldere lijnen.

J. Lanting / abflexkracht

Deskundige behandeling, veel kennis over regelingen, meedenkend bij het achterhalen van gegevens. Wel vanuit ons veel tijd moeten steken in het ophalen van gegevens, wat op voorhand niet zo...

Bouwbedrijf Joziasse b.v.

Wij hebben prettig samengewerkt met Recura. Er was regelmatig telefonisch contact of via de mail.

Vullings Transport B.V.

Positief

Bakkerij Van Zuijlen

Netjes, accuraat en verzorgd

New York Taxi

Uitstekend. Communicatie richting (oud)medewerkers soms verwarrend. Samen plan maken en teksten opstellen zou beter zijn dan brieven doen uitgaan op briefpapier van ons. Gezien de goede relatie met...

Simar V.O.F.

Professionele aanpak door gekwalificeerde mensen

DSS B.V.

Prettige ervaring en snelle terug koppeling op eventuele vragen en/of opmerkingen.