Recura

DeeCee Exploitatie B.V.

De dames van Recura werken op een professionele manier en je merkt dat ze veel kennis van zaken hebben. Dankzij hun hebben we nog flink wat kunnen besparen op het verleden en ongetwijfeld ook voor...

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Holland Diervoeders B.V.

Prima ervaring, duidelijke en correcte communicatie

Regts BV

Na het eerste contact goede en duidelijke begeleiding. Prettige samenwerking. Correcte afronding van het onderzoek.

Zuijl en Weerd Tankstations

Traject duurt wel lang maar je wordt hiervan wel goed op de hoogte gehouden

De Jet Set BV

Zeer kundig

Vermeer International

Ik heb goede eravaringen met Recura. Het contact en de samenwerking waren altijd vriendelijk en correct.

Budgetplan Ridderkerk

Recura heeft voor ons een loonkostenonderzoek uitgevoerd. Het onderzoek is zojuist afgerond.

8/10 - Over het algemeen zeer tevreden over de geleverde diensten. Het onderzoek heeft wel +/- 4 maanden geduurd en dat viel mij een beetje tegen. Dit heeft o.a. te maken met het opvragen van informatie bij de Belastingdienst en/of UWV.

E. van Ginkel / Ledyears B.V.

*voor ondertekening contract zijn onze openstaande vragen naar tevredenheid beantwoord;

Van Doorn Dakspecialist b.v.

We hebben de samenwerking met Recura positief ervaren.

een 9

A Brand New Day