Recura

V.o.f. Schuil Personenvervoer

Zijn erg vriendelijk en helpen je erg goed, leggen goed uit wat er gevonden is en wat we er aan kunnen gaan doen.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

7,5

Vetimon N. van Eijk

Prettige samenwerking

Royal Taxi Service

Alles is prima naar behoren

Rob Willems

De ervaring met Recura is prima. Alles werd duidelijk van te voren uitgelegd.
We hadden zelf gedacht dat er geen premies terug gevraagd kon worden, wat echter wel het geval was.

NV Deventer Schouwburg

9!! Super tevreden.

Taxi & Tour P. van de Pol B.V.

Fijne dienstverlening van Recura ondervonden. Met slechts een minimale investering aan tijd een mooie financiële besparing kunnen behalen dankzij Recura.

Telescore BV

Ervaring is goed, communicatie was erg goed met Melissa en Linda. De lijnen waren erg kort.
Ik heb geen enkele opmerking behalve het feit dat de factuur stroom iets slimmer kan worden...

Als de factuur stroom wordt aangepast een 9.

Taxi Wooning

Mijn ervaring is prima! Alleen vind ik het nogal een hoop geld dat er ingehouden wordt op de gevonden besparing.
Volgens mij zouden jullie in een staffel moeten gaan werken. Dat het percentage...

TwinTours BV

Positief. Vanaf eerste gesprek duidelijkheid gekregen.

Andre van Haren

Positieve ervaring met de medewerkers. staan niet boven de mensen

9, snelheid is goed en er wordt tijd genomen om uitleg te geven