Recura

Berg Hortimotive

Recura heeft een loonkostenonderzoek verricht voor ons bedrijf

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

The Clown Club

1 van jullie heeft hier een hele dag op kantoor gezeten om info te verzamelen. Ik had verwacht dat dit voldoende was. Nu bleek dat er nog een hoop extra gegevens toegestuurd moesten worden waar ik...

Heavac BV

Positief. Met het loonkostenonderzoek hebben we met behulp van Recura een mooi voordeel gehaald dat anders was blijven liggen. We hopen ook in de toekomst van jullie expertise gebruik te blijven...

Taxicentrale van der Bles B.V.

Correcte en deskundige samenwerking.

Acht.

Iriz thuiszorg

Ondanks een slechte start bij intake door mijn schuld een goed gesprek gehad en woord gehouden. Ik had niet verwacht dat na een eerder onderzoek er nog meer uit zou komen.

DubbeldamGroep

Prima ervaring, effectief contact gehad.

Hilverink Taxi's BV

SWINN B.V.

Loonkostenonderzoek uitgevoerd, alles is gegaan zoals afgesproken.

2contact telemarketing BV

Fijne samenwerking. Leuke contacten gehad.

Manna Spoelstra

Kan ik nog niet echt beoordelen omdat het onderzoek nog niet is afgerond.