Recura

Installatie Techniek Louwer B.V.

Het hele proces is erg langdradig. Er wordt gevraagd of er door Recura een onderzoek gedaan kan worden en uiteindelijk ben je zelf het langst bezig met alles aanleveren en controleren. Daarnaast...

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Heeft u nog verbeterpunten?

Eerst kijken wat er nodig is en dan een lijstje sturen met documenten die aangeleverd moeten worden. Nu kreeg ik vooraf vragen en tijdens het onderzoek om dingen op te vragen en toe te sturen.

Hak Installatieservice B.V.

Positieve ervaring!

Heeft u nog verbeterpunten?

Peter Mol - Minimax Brandbeveiliging B.V.

Recura heft voor ons een loononderzoek gedaan

Berg Hortimotive

Recura heeft een loonkostenonderzoek verricht voor ons bedrijf

Heeft u nog verbeterpunten?

Ik vond dat er erg veel informatie voor het onderzoek aangeleverd moest worden. Niet verwacht.
Communicatie vond ik vrij stroef.

The Clown Club

1 van jullie heeft hier een hele dag op kantoor gezeten om info te verzamelen. Ik had verwacht dat dit voldoende was. Nu bleek dat er nog een hoop extra gegevens toegestuurd moesten worden waar ik...

Heeft u nog verbeterpunten?

meer tijd op locatie doorbrengen zodat je zelf de info kan verzamelen.

Heavac BV

Positief. Met het loonkostenonderzoek hebben we met behulp van Recura een mooi voordeel gehaald dat anders was blijven liggen. We hopen ook in de toekomst van jullie expertise gebruik te blijven...

Taxicentrale van der Bles B.V.

Correcte en deskundige samenwerking.

Acht.

Nee.

Iriz thuiszorg

Ondanks een slechte start bij intake door mijn schuld een goed gesprek gehad en woord gehouden. Ik had niet verwacht dat na een eerder onderzoek er nog meer uit zou komen.

Heeft u nog verbeterpunten?

Het is een loononderzoek. Nu het afgelopen is is het contact ook weg en is onduidelijk wat verwachtingen van elkaar zijn.

DubbeldamGroep

Prima ervaring, effectief contact gehad.

Heeft u nog verbeterpunten?

Betere communicatie wat betreft de toekomstige besparingen, dat deze worden meegenomen in de afrekening.

Hilverink Taxi's BV