Recura

bcc

Goede morgen
er is veel gevraagd aan ons om in sommige situatie s te zorgen voor aanleveren van loon gegevens
dit is veel werk geweest voor ons bedrijf
maar dit heeft wel...
Goede morgen
dit is veel werk geweest voor ons bedrijf
maar dit heeft wel geresulteerd in een goede uitslag van teveel betaalde lasten

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

nee

Glasprojecten Van Noordenne BV

Prima ervaring, correcte werkwijze, korte lijnen daar waar nodig.

Heeft u nog verbeterpunten?

wellicht valt er efficiency te behalen als de mogelijke voordeelbelangen voor wg's op wn's strakker worden ingesteld en er nog strakker wordt gekeken naar mogelijkheden waardoor een kosten/baten... wellicht valt er efficiency te behalen als de mogelijke voordeelbelangen voor wg's op wn's strakker worden ingesteld en er nog strakker wordt gekeken naar mogelijkheden waardoor een kosten/baten factor beter kan uitvallen. Via BI moet dit redelijk strak kunnen worden ingericht.

Elektro Groeneweg Installatie B.V.

Goed. Motiverende medewerkers en pragmatische aanpak.

Taxi Wegman

Prettige samenwerking en resultaat gericht werken.

Cijfer 10

Installatie Techniek Louwer B.V.

Het hele proces is erg langdradig. Er wordt gevraagd of er door Recura een onderzoek gedaan kan worden en uiteindelijk ben je zelf het langst bezig met alles aanleveren en controleren. Daarnaast... Het hele proces is erg langdradig. Er wordt gevraagd of er door Recura een onderzoek gedaan kan worden en uiteindelijk ben je zelf het langst bezig met alles aanleveren en controleren. Daarnaast heeft degene die onze salarissen doet 2 keer een correctie moeten door geven omdat het niet geconstateerd is door Recura terwijl de documenten daarvoor wel aanwezig waren om het te constateren.

Heeft u nog verbeterpunten?

Eerst kijken wat er nodig is en dan een lijstje sturen met documenten die aangeleverd moeten worden. Nu kreeg ik vooraf vragen en tijdens het onderzoek om dingen op te vragen en toe te sturen.

Hak Installatieservice B.V.

Positieve ervaring!

Heeft u nog verbeterpunten?

Peter Mol - Minimax Brandbeveiliging B.V.

Recura heft voor ons een loononderzoek gedaan

Berg Hortimotive

Recura heeft een loonkostenonderzoek verricht voor ons bedrijf

Heeft u nog verbeterpunten?

Ik vond dat er erg veel informatie voor het onderzoek aangeleverd moest worden. Niet verwacht.
Communicatie vond ik vrij stroef.

The Clown Club

1 van jullie heeft hier een hele dag op kantoor gezeten om info te verzamelen. Ik had verwacht dat dit voldoende was. Nu bleek dat er nog een hoop extra gegevens toegestuurd moesten worden waar ik... 1 van jullie heeft hier een hele dag op kantoor gezeten om info te verzamelen. Ik had verwacht dat dit voldoende was. Nu bleek dat er nog een hoop extra gegevens toegestuurd moesten worden waar ik zelf weinig verstand van heb. Er is een hoop mail contact hierover geweest. Was het niet handiger om zelf nog een dag hier op kantoor te komen zitten?

Heeft u nog verbeterpunten?

meer tijd op locatie doorbrengen zodat je zelf de info kan verzamelen.

Heavac BV

Positief. Met het loonkostenonderzoek hebben we met behulp van Recura een mooi voordeel gehaald dat anders was blijven liggen. We hopen ook in de toekomst van jullie expertise gebruik te blijven... Positief. Met het loonkostenonderzoek hebben we met behulp van Recura een mooi voordeel gehaald dat anders was blijven liggen. We hopen ook in de toekomst van jullie expertise gebruik te blijven maken.