Recura

SWINN B.V.

Loonkostenonderzoek uitgevoerd, alles is gegaan zoals afgesproken.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

2contact telemarketing BV

Fijne samenwerking. Leuke contacten gehad.

Manna Spoelstra

Kan ik nog niet echt beoordelen omdat het onderzoek nog niet is afgerond.

Heuver Den Ham BV

Prima, alles verliep zoals afgesproken. Processen volgden elkaar goed op.

Horseshoe B.V.

Ben pas in laatste stuk uitvoering betrokken bij dit project, voorganger niet meer werkzaam

Optiflor

Recura heeft een loonkostenonderzoek uitgevoerd binnen ons bedrijf.

Black Koudetechniek bv

Prettige samenwerking

Elektro Groeneweg

Correcte informatie, communicatie en terugkoppeling.

DeeCee Exploitatie B.V.

De dames van Recura werken op een professionele manier en je merkt dat ze veel kennis van zaken hebben. Dankzij hun hebben we nog flink wat kunnen besparen op het verleden en ongetwijfeld ook voor...

Holland Diervoeders B.V.

Prima ervaring, duidelijke en correcte communicatie