Recura

Wiko Isolatietechniek B.V.

Positief. Goede dienstverlening.
Duidelijke vragen en actie naar aanleiding van het loonkostenonderzoek.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Nijholt Taxiververvoer

Zeer vakkundige mensen en ben blij met het resultaat.

Burg Service

Recura heeft in 2015 een loonkostenonderzoek gedaan en dat is snel en handig uitgevoerd. En het heeft ook een mooie besparing opgeleverd.

Thermae Son

Snelle reactie op vragen.

Hop Taxi B.V.

Helemaal top! zeer professioneel. Wij hebben een goede ervaring met Recura

9,5

P.Bons/Bus'Handelmij b.v.

Verloop tot op heden ruim voldoende

Een 8

Kaeser Compressoren BV

We zijn zeer klantvriendelijk benaderd en behandeld.
Helaas heeft onze personeelszaken niet haar volledige medewerking gegeven, waardoor misschien niet alle bedragen zijn teruggevorderd.

8.5

E.J.M. Kaal / SSI Schäfer B.V.

Onze ervaringen met Recura zijn heel goed.

Bewo Cutting Systems b.v.

Bij de presentatie werd gesproken dat we in de loop van de jaren waarschijnlijk veel te veel loonbelasting hadden betaald, een uitspraak die wat verwachtingen schept, het uiteindelijke resultaat...

ADS-Ertner Engineering BV

Onderzoek naar fiscale besparingsmogelijkheden