Recura

Je aankoop wordt beschermd

De Jet Set BV

Zeer kundig

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Vermeer International

Ik heb goede eravaringen met Recura. Het contact en de samenwerking waren altijd vriendelijk en correct.

Budgetplan Ridderkerk

Recura heeft voor ons een loonkostenonderzoek uitgevoerd. Het onderzoek is zojuist afgerond.

8/10 - Over het algemeen zeer tevreden over de geleverde diensten. Het onderzoek heeft wel +/- 4 maanden geduurd en dat viel mij een beetje tegen. Dit heeft o.a. te maken met het opvragen van informatie bij de Belastingdienst en/of UWV.

E. van Ginkel / Ledyears B.V.

*voor ondertekening contract zijn onze openstaande vragen naar tevredenheid beantwoord;

Van Doorn Dakspecialist b.v.

We hebben de samenwerking met Recura positief ervaren.

een 9

A Brand New Day

Prima. professioneel

Andrien Teunis / Van Doorn Dakspecialist b.v.

Tijdens het loonkostenonderzoek hebben wij op een prettige manier samengewerkt.
Ik zou Recura zeker aanraden bij andere bedrijven.

A Brand New Day

Prima, professioneel.

Taxi Centrale Unitax

Prima uitleg van wat ze gaan doen en water verwacht kan worden. Korte en heldere lijnen.

J. Lanting / abflexkracht

Deskundige behandeling, veel kennis over regelingen, meedenkend bij het achterhalen van gegevens. Wel vanuit ons veel tijd moeten steken in het ophalen van gegevens, wat op voorhand niet zo...