Recura

Elektro Groeneweg Installatie B.V.

Goed. Motiverende medewerkers en pragmatische aanpak.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Taxi Wegman

Prettige samenwerking en resultaat gericht werken.

Cijfer 10

Installatie Techniek Louwer B.V.

Het hele proces is erg langdradig. Er wordt gevraagd of er door Recura een onderzoek gedaan kan worden en uiteindelijk ben je zelf het langst bezig met alles aanleveren en controleren. Daarnaast...

Hak Installatieservice B.V.

Positieve ervaring!

Peter Mol - Minimax Brandbeveiliging B.V.

Recura heft voor ons een loononderzoek gedaan

Berg Hortimotive

Recura heeft een loonkostenonderzoek verricht voor ons bedrijf

The Clown Club

1 van jullie heeft hier een hele dag op kantoor gezeten om info te verzamelen. Ik had verwacht dat dit voldoende was. Nu bleek dat er nog een hoop extra gegevens toegestuurd moesten worden waar ik...

Heavac BV

Positief. Met het loonkostenonderzoek hebben we met behulp van Recura een mooi voordeel gehaald dat anders was blijven liggen. We hopen ook in de toekomst van jullie expertise gebruik te blijven...

Taxicentrale van der Bles B.V.

Correcte en deskundige samenwerking.

Acht.

Iriz thuiszorg

Ondanks een slechte start bij intake door mijn schuld een goed gesprek gehad en woord gehouden. Ik had niet verwacht dat na een eerder onderzoek er nog meer uit zou komen.