Recura

Je aankoop wordt beschermd

Taxicentrale van der Bles B.V.

Correcte en deskundige samenwerking.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Acht.

Iriz thuiszorg

Ondanks een slechte start bij intake door mijn schuld een goed gesprek gehad en woord gehouden. Ik had niet verwacht dat na een eerder onderzoek er nog meer uit zou komen.

DubbeldamGroep

Prima ervaring, effectief contact gehad.

Hilverink Taxi's BV

SWINN B.V.

Loonkostenonderzoek uitgevoerd, alles is gegaan zoals afgesproken.

2contact telemarketing BV

Fijne samenwerking. Leuke contacten gehad.

Manna Spoelstra

Kan ik nog niet echt beoordelen omdat het onderzoek nog niet is afgerond.

Heuver Den Ham BV

Prima, alles verliep zoals afgesproken. Processen volgden elkaar goed op.

Horseshoe B.V.

Ben pas in laatste stuk uitvoering betrokken bij dit project, voorganger niet meer werkzaam

Optiflor

Recura heeft een loonkostenonderzoek uitgevoerd binnen ons bedrijf.