Recura

Taxiservizz BV

Ben momenteel niet tevreden, omdat er besparingen zijn opgevoerd als verdiensten van Recura die al bekend waren voordat het onderzoek begon. Hierover loopt nog een discussie.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Nog afhankelijk van de afhandeling van de discussie. Als dit netjes opgelost wordt zou ik zeggen: 9

Als Recura vasthoudt aan de hoogte van de factuur dan vind ik dat zeer kwalijk en kijk ik met een totaal andere bril naar Recura.

Staaij Interim Financial iov Greve Banden Groep

Dit is de 2e keer dat ik samenwerk met Recura bij een loonkostenonderzoek, vorige was bij Transportbedrijf Van Duijn & Zn BV en gelieerde ondernemingen. Het is prettig samenwerken, met minimale... Dit is de 2e keer dat ik samenwerk met Recura bij een loonkostenonderzoek, vorige was bij Transportbedrijf Van Duijn & Zn BV en gelieerde ondernemingen. Het is prettig samenwerken, met minimale inspanning kan een bedrijf een besparing realiseren en het bedrijf weet tegelijk ook dat vanaf dat punt alles juist ingeregeld is en gaat worden vwb de salarissen.

Heeft u nog verbeterpunten?

Wellicht is het handig een klantportal op te zetten waar stukken geüpload kunnen worden en statussen in de gaten gehouden kunnen worden

NAB

Goede uitleg en snelle afhandeling

nee

Zuyderwijk Expl Mij.

Prettige en goede ervaring.
Snel met korte lijnen

Heeft u nog verbeterpunten?

Marius Post / TEM Europoort B.V.

Zeer aangenaam en deskundig!

eigenlijk niet.

Flinck Personeel

Een professioneel bedrijf met veel kennis in huis

Heeft u nog verbeterpunten?

Een meer handzame manier van navragen (nu met een word document) van (UWV) verleden. Een online tool, makkelijker in te vullen formulier?

versado personeelsdiensten

Recura heeft loonkostenonderzoek gedaan, totale verhaal heeft lang geduurd, echter resultaat is bevredigend.

afspraken nakomen

S&K Exploitatie BV

Netjes. ging perfect. een bedrijf waarmee je samen wil werken.

ga vooral zo door.

Van Loveren Tankstations B.V.

Professioneel komt men over en pakt zaken adequaat aan. Slagvaardig en doortastend wat mij prima past.
Kortom een prima samenwerking en goede ervaring.

Op dit moment niet

dennis warmerdam