Recura

Recura Ook benieuwd naar feedback over de webshop Recura? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company36
8.5/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Recura met 8.5/10. Gebaseerd op 36 ervaringen.

Vullings Transport B.V.
Vullings Transport B.V.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Positief.

Bakkerij Van Zuijlen
Bakkerij Van Zuijlen

Score voor Recura:4.5/5

Netjes, accuraat en verzorgd.

New York Taxi
New York Taxi

Score voor Recura:4.5/5

Uitstekend. communicatie richting (oud)medewerkers soms verwarrend. samen plan maken en teksten opstellen zou beter zijn dan brieven doen uitgaan op briefpapier van ons. gezien de goede relatie met onze medewerkers zien zij direct dat dit niet van mijzelf afkomstig is. omdat het over zeer persoonlijke info gaat kan dat beter worden uitgelegd.

Simar V.O.F.
Simar V.O.F.

Score voor Recura:4.5/5

Professionele aanpak door gekwalificeerde mensen.

DSS B.V.
DSS B.V.

Score voor Recura:4/5

Prettige ervaring en snelle terug koppeling op eventuele vragen en/of opmerkingen.

HAS Hogeschool
HAS Hogeschool

Niet van toepassing.

Recura 1 beoordeling
Van den Berg en Gordijn Den Haag B.V.
Goed (8/10)
Van den Berg en Gordijn Den Haag B.V.

Score voor Recura:4/5

Goede, zorgvuldige manier van onderzoeken. duidelijke communicatie. uitkomst van het onderzoek boven verwachting.

Taxi de Groen
Uitstekend (10/10)
Taxi de Groen

Score voor Recura:5/5

Een fijne samenwerking. een positieve ervaring met dit bedrijf.

ZC St. Barbara B.V.
ZC St. Barbara B.V.

Score voor Recura:4/5

Goede uitleg, goed contact en goede eindafwerking.

Taxibedrijf van den Hout
Prima (7/10)
Taxibedrijf van den Hout

7 en ik zou Recura zeker aanbevelen aan mijn netwerk

Score voor Recura:3.5/5

Wij wilden niet hebben dat onze medewerkers geconfronteerd werden met het onderzoek en dus ook niet dat ze benaderd werden door recura. evenals andere instanties wilden wij niet zonder overleg laten benaderen door recura. dit is afwijkend van de standaard en daardoor was dat bij de implementatie even lastig omdat dit in eerste instantie vergeten werd..
de benodigde tijd voor het eerste bureau onderzoek op kantoor van de klant was verkeerd ingeschat. hierdoor moest medewerker van recura langer werken maar ook de klant. was voor ons geen probleem die dag maar kan soms wel tot lastige situaties leiden.

Bedrijfsinformatie

“Nooit gedacht dat ik zó veel kon besparen.” Een veelgehoorde reactie van onze klanten. Financieel adviesbureau Recura is specialist in sociale zekerheid en ziekteverzuim. Wij ondersteunen werkgevers bij het structureel verlagen van hun arbeidskosten. Ziekteverzuim terugdringen. De inzetbaarheid van de medewerkers vergroten. Arbeidsongeschiktheidskosten beperken. Subsidies en kortingsregelingen optimaal benutten. Recura helpt u geld besparen op al deze gebieden. We hebben een landelijke dekking:
Adres
Marshalllaan 2