Recura

Benzineverkoopmaatschappij Ooijens BV

Goed gedaan en een leuke besparing behaald

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

8,5

Veritec

Goede ervaring, weinig gemerkt van het onderzoek en een mooi resultaat.

Heeft u nog verbeterpunten?

Af en toe een update geven op de mail zou ik fijn vinden zodat ik weet hoe het ervoor staat en waar het onderzoek in is qua fase

Holland Diervoeders B.V.

Prima ervaring, correcte medewerkers en goede communicatie m.b.t. gevraagde info en afspraken.

gilde personeel

Roger Zuidersma

Loonbesparingscontrole door Recura laten uitvoeren.

nee

Taxiservizz BV

Ben momenteel niet tevreden, omdat er besparingen zijn opgevoerd als verdiensten van Recura die al bekend waren voordat het onderzoek begon. Hierover loopt nog een discussie.

Nog afhankelijk van de afhandeling van de discussie. Als dit netjes opgelost wordt zou ik zeggen: 9

Als Recura vasthoudt aan de hoogte van de factuur dan vind ik dat zeer kwalijk en kijk ik met een totaal andere bril naar Recura.

Staaij Interim Financial iov Greve Banden Groep

Dit is de 2e keer dat ik samenwerk met Recura bij een loonkostenonderzoek, vorige was bij Transportbedrijf Van Duijn & Zn BV en gelieerde ondernemingen. Het is prettig samenwerken, met minimale...

Heeft u nog verbeterpunten?

Wellicht is het handig een klantportal op te zetten waar stukken geüpload kunnen worden en statussen in de gaten gehouden kunnen worden

NAB

Goede uitleg en snelle afhandeling

nee

Zuyderwijk Expl Mij.

Prettige en goede ervaring.
Snel met korte lijnen

Heeft u nog verbeterpunten?

Marius Post / TEM Europoort B.V.

Zeer aangenaam en deskundig!

eigenlijk niet.