Recura

Sonrisa

Geen opmerkingen

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Fit Comida BV

Recura als er betrouwbare partner ervaren. Ze gaan goed met de documenten om. Mooi ook het no cure no pay want je krijgt de factuur nadat de correcties zijn ingediend.

Tot zover niet.

Taxi Bochove B.V.

Recura heeft bij de berekening een fout gemaakt waardoor wij aan hen teveel hebben moeten betalen. Ze weigeren al 2 jaar dit geld terug te betalen.

Communicatie en terugkoppeling.

Fieldin

Onderzoek afgerond ik kon niet geloven hoeveel geld ze eruit hadden gehaald. Nu net het bedrag ontvangen van de Belastingdienst en de Belasting Inspecteur heeft het allemaal gecontroleerd. Het is... Onderzoek afgerond ik kon niet geloven hoeveel geld ze eruit hadden gehaald. Nu net het bedrag ontvangen van de Belastingdienst en de Belasting Inspecteur heeft het allemaal gecontroleerd. Het is echt de moeite waard zo'n onderzoek

Zwier Veldhoen Transport

Vriendelijk, kundig, to the point accuraat

nvt

Benzineverkoopmaatschappij Ooijens BV

Goed gedaan en een leuke besparing behaald

8,5

Veritec

Goede ervaring, weinig gemerkt van het onderzoek en een mooi resultaat.

Heeft u nog verbeterpunten?

Af en toe een update geven op de mail zou ik fijn vinden zodat ik weet hoe het ervoor staat en waar het onderzoek in is qua fase

Holland Diervoeders B.V.

Prima ervaring, correcte medewerkers en goede communicatie m.b.t. gevraagde info en afspraken.

gilde personeel

Roger Zuidersma

Loonbesparingscontrole door Recura laten uitvoeren.