Recura

Holland Diervoeders B.V.

Prima ervaring, correcte medewerkers en goede communicatie m.b.t. gevraagde info en afspraken.

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

gilde personeel

Roger Zuidersma

Loonbesparingscontrole door Recura laten uitvoeren.

Taxiservizz BV

Ben momenteel niet tevreden, omdat er besparingen zijn opgevoerd als verdiensten van Recura die al bekend waren voordat het onderzoek begon. Hierover loopt nog een discussie.

Nog afhankelijk van de afhandeling van de discussie. Als dit netjes opgelost wordt zou ik zeggen: 9

Als Recura vasthoudt aan de hoogte van de factuur dan vind ik dat zeer kwalijk en kijk ik met een totaal andere bril naar Recura.

Staaij Interim Financial iov Greve Banden Groep

Dit is de 2e keer dat ik samenwerk met Recura bij een loonkostenonderzoek, vorige was bij Transportbedrijf Van Duijn & Zn BV en gelieerde ondernemingen. Het is prettig samenwerken, met minimale...

NAB

Goede uitleg en snelle afhandeling

Zuyderwijk Expl Mij.

Prettige en goede ervaring.
Snel met korte lijnen

Marius Post / TEM Europoort B.V.

Zeer aangenaam en deskundig!

Flinck Personeel

Een professioneel bedrijf met veel kennis in huis

versado personeelsdiensten

Recura heeft loonkostenonderzoek gedaan, totale verhaal heeft lang geduurd, echter resultaat is bevredigend.