Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Maarten Vroegindeweij

G2O heeft ons uitstekend begeleid in het opzetten van een nieuw merk. Vanaf de naamkeuze, doelgroepbenadering tot huisstijl en website.

Marketingpsychologie gecombineerd met grafisch ontwerpvaardigheden die grenzen aan kunst resulteren in topvormgeving.

Gijs is een fantastische sparringspartner!

aangeenbrug electro

Komen met goede ideeën en creaties, adviseren goed in verbeterpunten

leven zich goed in in je branche / bedrijf

H. Sluiter / Sluiter Machining

Een fijn en professionele club die goed kijkt wat er nodig is om je ideeën tot uiting te brengen.

Ondanks tijdsdruk is het nakomen van de afspraken gelukt. Zeker goed.

Duidelijke offertes met omschrijving wat er voor gedaan wordt. of dit anders mondeling toelichten.

Pongers Precisie-Sloop BV

Onze ervaringen met G2O zijn goed. Hun concept haalt naar boven wat je echt wilt en met die gegevens creëren zij een nieuwe basis voor positionering en branding. G2O ontwikkelde voor ons een nieuwe... Onze ervaringen met G2O zijn goed. Hun concept haalt naar boven wat je echt wilt en met die gegevens creëren zij een nieuwe basis voor positionering en branding. G2O ontwikkelde voor ons een nieuwe website, en nieuwe logo met huisstijl.

Ja, sterk punt dat ons opviel was dat ze telkens met iets komen dat goed voelt wat aantoont dat er goed geluisterd wordt.

Ja, een 'oplevermoment' zou zorgen voor een terugblik en een blik naar de toekomst of er nog zaken ingepland kunnen worden (spinn-off).

Mysolution

Prima ervaring, goede job gedaan.

Eindelijk een bureau wat ook kan luisteren.

Nog iets meer communicatie rond het totale proces.

VOF de Zwetselaar

Vindingrijk en strategisch meedenkend dikke voldoende!

Zeer profEssioneel en creatief. Ook betrokkenheid en inleving erg goed

Altijd streven naar verbeteringen. Door drukte risico dat nazorg wat er bij inschiet.

Van den Berg Hardhout BV

Ontwerp website en advertenties

Eigen reclame, goed georganiseerd, persoonlijke aanpak

Nog niet, maar van mij hoeven ze niet veel harder te groeien, ben bang dat 'persoonlijke aanpak' onder druk komt te staan

T.G. Ippel / Heating Group International b.v.

G2O is sinds 6 maanden onze partner op het gebied van marketingcommunicatie. Na een gedegen merkonderzoek, zijn ze nu alle uitingen aan het inrichten. Tot volle tevredenheid overigens!

Snel, vriendelijk, vakbekwaam, behulpzaam, correct, etc.!

nee

Koster accountants bv

Snelle service van de medewerkers

Nee

Marline Polman (van bedrijf: Sander Polman)

We zijn deskundig geholpen! We kwamen eerst om ons wat te oriënteren. Daarbij werd ons nadrukkelijk geadviseerd om het echt alleen te doen als we er zelf echt achter staan. Dan zal het ook pas het... We zijn deskundig geholpen! We kwamen eerst om ons wat te oriënteren. Daarbij werd ons nadrukkelijk geadviseerd om het echt alleen te doen als we er zelf echt achter staan. Dan zal het ook pas het gewenste effect krijgen. Er werd dus niks opgedrongen. Vervolgens werden we geheel betrokken bij het proces en werd er ook wat met onze inbreng gedaan. Alleen werd dat dan uiteraard wel vertaald naar een professioneel niveau. We zijn erg blij met het resultaat en de adviezen!

De deskundigheid en originaliteit. Ze hebben een uitstekend oog voor je bedrijfs-uitstraling en hebben dat voor ons absoluut naar een hoger niveau getild!

Nadat alles was afgerond hebben we niks meer gehoord. Dat vonden wij op zich niet erg hoor, begrijp me goed!! Maar ik kan begrijpen als mensen dat wat kaal aan vinden voelen.