HENRY van der Horst

Hier een berichtje van HMA van der Horst alles doet het weer maar gelukkig had ik de gear tandwiel niet nodig want het tandwiel lag in 2 stukken in de envelop denk bij de post? Maar voor de rest...

Klantvriendelijk en duidelijk in de communicatie

De klant tevreden te houden

Scott Bugs 3 Drone

Echt top gewoon

Duidelijke foto's en overzichtelijk

Overzichtelijke website

Zeer snelle levering

Heb ik niet , maar ga zeker weer iets bestellen

Goeie site en goede levering.

de levering ging erg snel.

op dit moment is er voor mij geen reden tot verbetering.

arnoud

Zeer goed

wij werden in de winkel goed geholpen en kregen goed advies.

Maarten

Ik moest heel erg lang wachten op het onderdeel ( 5 maanden ) maar ik kreeg uiteindelijk bericht dat het er was gelijk besteld de andere dag in huis prima.

Als het onderdeel aanwezigheid is vindt ik het prima zo

Ruud

Haast alleen maar goede recensies. Gekozen voor jullie boven bol.com wel wat duurder, maar met combi pakketten wat mij beter leek, plus de service

Duidelijke website en redelijk prima bestelmogelijkheden.

Na het bestellen ging het niet goed. Kreeg eerst een e-mail dat de bestelling verzonden was, daarna een mail dat een deel niet voorradig was. Een accu voor extra vlieggemak duurde weken voor we het kregen. Uiteindelijk gekregen. Na het opladen en bevestigen brak een kabeltje. Direct bericht gestuurd. Van service geen sprake. Of we zelf een soldeerbout hadden. Uiteindelijk konden we hem terug sturen, maar wel 2 x verzendkosten betalen! Totaal geen service dus. Ook de correspondentie kon beter. Na advies van een vriend (die elders een drone had besteld) mailtje gestuurd wat ik zou kunnen doen. Ik mocht jullie drone naar hen sturen. Binnen 2 dagen kreeg ik hem terug, Hij was gesoldeerd. Tevens zat er een bon bij dat mocht ik daar ooit een drone komen ik 10% korting krijg! Tevens een kaart voor mijn zoon met vliegtips. Het kan dus ook anders.

I. Van den Brink

Prima communicatie en levering