Snelle levering, product prima ontvangen.

Meer voorraad in producten en onderdelen.

Bas

Niet goed, aftersales echt onder de maat

n.a.

Via chat functie een vraag en mijn email adres gevuld: geen antwoord op gekregen
Antwoord op de daaropvolgende mail duurde iets minder dan een dag, prima reactietijd maar geef dan niet aan dat je binnen een uur reageert
Mijn vraag over garantie en garantieduur is nog steeds niet volledig beantwoord. Antwoorden blijven vaag - ben concreet

duidelijke beschrijving van het door mij gewenste product

aanvullende foto's/informatie over de batterij(mogelijkheden)
bijv. hoe op te laden, zijn er losse opladers beschikbaar (zodat er gevlogen kan worden terwijl een 2e batterij aan het opladen is.

het was wel heel vreemd dat ondanks dat ik een ander bezorgpunt (postNL) had aangegeven, ik het toch op mijn huisadres geleverd kreeg, de adresstikker gaf ook mijn adres aan en niet het afhaal punt.

c

Helaas een verzendbevestiging ontvangen van een bestelling maar deze bleek niet op voorraad te zijn. Hiervoor heb ik zelf contact moeten opnemen met post-nl en Rchelicopershop. Echter, heb ik wel...

Snel reactie op mail

Betere communicatie wanneer er iets fout is gegaan in het systeem. Hiervoor hoeft de klant niet zelf contact op te nemen, wat erg wenselijk is. Het kan natuurlijk altijd wel een keer fout gaan, het is dan ook een aandachtspunt.

Na de aanschaf van de tello en de DJI mavic air en een goeie uitleg gehad en al veel vlieg uurtjes achter de rug nog steeds tevreden

Klant vriendelijk

Nvt

Martin Komies

Hallo!
Ja, kwam uiteindelijk via google bij jullie terecht. De site zag er goed uit met voldoende arsortiment drones.
Op advies van jullie voor n beginner bij de Tello uitgekomen.

Gemakkelijk zoeken bij jullie voor t geen je wilt.

Site ziet er goed uit dus laten zo!

nee

Prima, de chatfunctie werkt goed, ik kreeg meteen iemand te spreken, ook toen de eerste drone die geleverd werd niet werkte werd er meteen met wat tips en uiteindelijk een andere drone een oplossing...

Makkelijk contact maken en snelle reactie op je vraag.

Geen, prima gegaan. Het zou heel fijn zijn als er meerdere webshops zulke goede en snelle service geven.

J. Gordijn

Ben zeer tevreden, nog niet vaak wat besteld maar tot nu toe alles prima verlopen, ik zou zeggen ga zo door.👍