Alex schrauwen

Wat een goede service .er was iets niet op voorraad ben direct gebeld om een alternatief aan te bieden.het pakket was binnen een dag geleverd echt heel snel vanuit België naar nederland.onderdelen...

Snelle service en duidelijk

van der Schaaf

Slecht
Goedkopere modellen geleverd dan ik heb besteld

Leveren wat ik heb besteld

Ron

Super, goede service, snelle levering, komen afspraken na en geven ook duidelijk antwoord op vragen via mail

kunt vragen stellen via mail (en zelfs telefoon), snelle levering volgens afspraak, website is zeer duidelijk

iets meer uitleg of zoek hulp voor de "niet drone kenners" er zijn bv sites waar je mbv een soort vragen lijst tot voor jou de beste type drone kunt komen. En nu ik 3 verschillende drone heb gehad weet ik ook wat de verschillen zijn. Maar kan me voorstellen dat een "nieuw komer" dit wellicht handig zou vinden. Dus gewoon wat meer algemene drone info.

Jan Vastenavond

Ze doen wat ze beloven.

Uiteraard rondgekeken zelfs goedkoper dan Aliexpress.

Een duidelijke manuel, jammer in de Engelse taal. Maar youtube heeft een hele duidelijke demo film, aanrader.

Gerrit Fransen

Goed ondanks geen nieuwe accu kreeg goede service word zelfs opgebeld voor teksen uitleg ben tevreden vr gr gerrit

vlot geleverd met begeleiding dat ze er mee bezig zijn en het verzonden wordg

geen idee

Fritz Smoes

Alles prima afgehandeld ook het geld van de bestelling wat niet meer voorradig was.

De vlotte afhandeling.

de up to date van de onderdelen site kan beter, van mijn bestelling ( Blade Protectors van de Tarantula X6 waren niet meer leverbaar , maar ze staan nog in voorraad op pagina 1 van de onderdelen.
Heb inmiddels al anderen gekocht bij ali.

Heel goed

Snelle levering, zoals afgesproken.

Op het moment kan ik geen verbeteringen aangeven

Uiterst correcte levering. Mooi product voor het geld. Alleen jammer dat er geen Nederlandse handleiding bij zit en ook niet verkrijgbaar is.

Correcte levering

Hooisma

Redelijk vrij snel beantwoorden van vragen

Bij het leveren van spullen een duidelijke handleiding