Razz!

Gerlach Delissen

Schoenen besteld via de website en snel erna mogen ontvangen.

Goede service op het gebied van de pasvorm en maat. De bestelde schoenen waren snel in huis. Het uitpakken van de schoenen was een feest! Een ware verassing!

Mark van Vught/Automotive Technology InMotion

Tijdens een bezoek van Razz! aan ons raceteam heb ik voor het eerst echt kennis gemaakt met dit bedrijf en in het bijzonder Peter. Daar merkte ik meteen hoeveel kennis en passie zich binnen Razz!... Tijdens een bezoek van Razz! aan ons raceteam heb ik voor het eerst echt kennis gemaakt met dit bedrijf en in het bijzonder Peter. Daar merkte ik meteen hoeveel kennis en passie zich binnen Razz! bevindt.
Na het passen op locatie heb ik een paar InMotion Le Mans half hoge derby's besteld. Super snel geleverd en goede communicatie zowel on- als offline.
Daarnaast was het ontvangen van mijn paar schoenen een waar feest, een mooie persoonlijk box met de bijpassende riem en schoenlepel.

Goede webshop, gepassioneerde mensen en een prachtig scala aan schoenen, van ingetogen tot excentriek, een conversation starter koop je sowieso bij Razz!.

De Razz! InMotion Le Mans' van in ieder geval by far het mooiste paar schoenen dat ik ooit heb mogen bezitten.

Top kwaliteit schoenen en service. Schoenen nu ruim een jaar en met de verzorgingsspullen en tips nog in zelfde staat als nieuw.

Goed en fijn persoonlijk contact na aanschaf van een product. Wordt goed gecommuniceerd over de aankoop en status van het product. Het 'assortiment' is erg vernieuwend en uniek!

Bertan van Zanten

Leuk initiatief en voldeed aan verwachting

Paul van Osch

Een nieuw merk, dus bij een eerste bestelling toch een beetje zenuwachtig of de verwachtingen worden waargemaakt. Het
is helemaal top! Fijne schoenen. Hoe langer je ze draagt, des te meer...
is helemaal top! Fijne schoenen. Hoe langer je ze draagt, des te meer ze naar je voeten gaan staan. Heerlijke slofjes waar ik
regelmatig complimenten over krijg! Ben snel aan mijn volgende paar toe als uitbreiding...

Een vraag over een bijpassende riem werd opvallend snel opgevolgd!

Carl Migchels

Kwaliteit en klantvriendelijkheid met hoofdletters.

Persoonlijk, gaaf ontwerp

Eric Jan van Wordragen / Het Commercieel Klankbord

Heerlijk! Eindelijk een paar schoenen dat afwijkt van de grijze meute. Fijn contact en een verrassend mooie levering.

De schoenen zitten heerlijk en lopen nog beter. Knap genoeg is het niet te zien hoeveel kilometers ik al liep op dit paar schoenen.

Ron van Noord

Goede ervaring. Persoonlijke touch!

Presentatie is goed. Snelle levering. Betrouwbaar.

Zeer goede kwaliteit en service!

Origineel en klantgericht bedrijf

Ricardo