P.Roth/ Kwalitaria Haagweg

Zeer tevreden met de snelle verwerking en levering van de bestellingen. Bovendien : zeer positief de 5% korting bij een I deal betaling.ook waren wij goed te spreken over de actie : 10 dozen RAS... Zeer tevreden met de snelle verwerking en levering van de bestellingen. Bovendien : zeer positief de 5% korting bij een I deal betaling.ook waren wij goed te spreken over de actie : 10 dozen RAS voor Euro 300,-.

bouwes/ 't luifeltje

Goed en snelle levering

Eddy S

Makkelijk online bestellen. snel geleverd! prijs ook lekker laag.

Snackbar ’t Pleintje

Beetje onpersoonlijk maar wel makkelijk

gemeentehoes

Jammer dat ras ook in de supermarkt verkrijgbaar is

Bigfeet Dronten

Als jullie af zouden zien van de telefoonterreur, zou het geweldig zijn.

Reactie Rasdirect.nl:

Rasdirect doet er alles aan om haar dienstverlening te verbeteren. Waaronder ook telefonisch contact opnemen om bijvoorbeeld nieuwe acties te communiceren of te horen of we onze vaste klanten nog... Rasdirect doet er alles aan om haar dienstverlening te verbeteren. Waaronder ook telefonisch contact opnemen om bijvoorbeeld nieuwe acties te communiceren of te horen of we onze vaste klanten nog ergens mee van dienst kunnen zijn. Als daar echter geen prijs op wordt gesteld, dan houden we daar in het vervolg natuurlijk ook rekening mee. Op de website is de belangrijkste informatie tenslotte ook terug te vinden en u kunt altijd direct contact opnemen met onze klantenservice.