7.8/10

J.westdijk

Zomaar alleen te bestellen bij Bidfood. Moet je voor € 499,- een bestelling plaatsen!

Reactie Rasdirect.nl:

Beste mevrouw Westdijk,
Beste mevrouw Westdijk,
Bedankt voor uw reactie, we hebben begrip voor het feit dat u ontevreden bent met de nieuwe situatie. De beslissing om RAS Patat niet meer rechtstreeks te leveren vanuit onze fabriek was niet eenvoudig. Echter, wij zijn er als bedrijf niet voldoende op ingericht om de distributie op een efficiënte en duurzame manier te (blijven) doen. Om die reden hebben we moeten besluiten om het uit te besteden aan een groothandel. Vanzelfsprekend was er voor distributie de keuze uit diverse groothandels. Het spijt ons dat we de voor u minst wenselijke hebben gekozen. Voor uw informatie: de minimale bestelgrootte bij Bidfood is EUR 399,- (of 10 dozen RAS Patat). Wij als Rixona blijven de producent van het welbekende product RAS Patat.
Team RAS-Direct

Jolanda Rensink Snackbar Gabo

Niet goed.
Niet goed.
Het is dat ik zelf ben gaan bellen om te vragen of ik vrijdag nog zoals afgesproken geleverd zou krijgen anders had ik niet geweten dat het hopelijk maandag met UPS geleverd zal worden.

Oma’s eethuis

Vreselijk slecht heb voor eerst bestelling gedaan en direct betaald heb 2 dozen gehad de rest krijg ik als de vertegenwoordiger terug is van vakantie dit slaat nergens op

sengers

Geen duidelijk antwoord of het gluten vrij is

Gabor Udvardi / de Lekkerbek

Makkelijk te bestellen en heel snelle levering door RAS zelf

De Spieker

Goed. Duidelijke toelichting op acties. Makkelijk te bestellen.

Bigfeet Dronten

Jammer, dat de goederen gewoon voor de deur zijn gepleurd. Op een vrijdag nog wel. Ik ben alleen! Dan hoef ik niet over Ras bestellen, dan is DHL ook goed