Lotus

Snelle levering en leuke assortiment

Jean Marick Fanatiek

Top

Super snelle levering in nl

Particulier

Vlotte levering en goed product

Vlotte levering en goed product

l. siegersma

Vlot en snelle levering, goede communicatie

snelheid

Per

Snel geleverd

Snelheid

Fred

Zeer goed

Goede producten.goede communicatie

Micha Van autreve

Absoluut niet tevreden over dit bedrijf! Na meer dan een week niets te horen over mijn bestelling nam ik contact op per e-mail waarop ik de mededeling kreeg dat mijn bestelling de dag erna zou... Absoluut niet tevreden over dit bedrijf! Na meer dan een week niets te horen over mijn bestelling nam ik contact op per e-mail waarop ik de mededeling kreeg dat mijn bestelling de dag erna zou verstuurd worden. Nadat ik dagen later nog steeds niets gehoord had terug contact opnam, dit maal telefonisch werd mij gezegd dat Mijn product op dat moment gelost werd en diezelfde dag nog zou verstuurd worden. Opnieuw hoor ik niets van rajatrading tot 4 dagen later mijn bestelling geannuleerd werd zonder verontschuldigingen of tegenvoorstel. Nog steeds staat het product in hun aanbod, nu wel voor een meerprijs van €65! Nooit eerder zo’n negatieve ervaring gehad met online bestellen!

Nihil

S.D

goede prijs

Td

Goede winkel, eerlijk, ze waren iets vergeten te versturen, stuurde bericht via messanger en ze antwoorden na een dag, goede winkel!

Wesley Hayen

Super