Ik heb bij Raja trading mijn kweek materiaal gekocht. Mijn producten zijn snel geleverd zonder problemen.

Goede prijzen, prima service

KräuterSepp

Het is geweldig gelukt. Verzending naar Oostenrijk, pakket arriveerde na drie dagen. Bedankt!

HEYE Peter

Het advies langs de telefoon was ondermaats. De levering liet zeer lang op zich wachten ook al waren de goederen in voorraad. Na meerdere telefoons werden de goederen alsnog verzonden. De levering... Het advies langs de telefoon was ondermaats. De levering liet zeer lang op zich wachten ook al waren de goederen in voorraad. Na meerdere telefoons werden de goederen alsnog verzonden. De levering bij mij thuis was zeer slecht want de doos lag op mijn oprit toen ik thuis kwam.

Kwaliteit van de goederen is prima

Reactie RAJA Trading:

Fijn om te horen dat de artikelen naar tevredenheid zijn. Het is niet altijd mogelijk om u telefonisch te voorzien van advies. Daarvoor kunt u het beste het contactformulier gebruiken. Meestal is... Fijn om te horen dat de artikelen naar tevredenheid zijn. Het is niet altijd mogelijk om u telefonisch te voorzien van advies. Daarvoor kunt u het beste het contactformulier gebruiken. Meestal is dat beter. Vanwege drukte bij de verschillende leveranciers, heeft het langer geduurd dan u bij ons gewend bent. Wij hebben de transporteur aangesproken op de levering. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u uiteraard graag terug in onze webshop.

Jonas

Pakje is niet aangekomen. Naar zeggen van DHL zou het geleverd,m zijn. We hebben overal gezocht en bij de buren aangebeld, maar geen pakje. Alle andere pakjes van bestellingen van andere bijdrijven... Pakje is niet aangekomen. Naar zeggen van DHL zou het geleverd,m zijn. We hebben overal gezocht en bij de buren aangebeld, maar geen pakje. Alle andere pakjes van bestellingen van andere bijdrijven zijn kolen wel correct aan. Er hangt een brief aan de deur om het pakje in het tuinhuis (1m naast voordeur) na te laten, helaas ook daar geen pakje.
Graag dit op te volgen met DHL wat fout is gegaan.
Dank u
Jonas Wallyn
Leveradres was:
Dam 9
9900 Eeklo

Reactie RAJA Trading:

Beste Jonas, Helaas is het DHL na herhaalde pogingen niet gelukt om uw pakket te bezorgen. Wij hebben het driemaal verstuurd en driemaal is het retour gekomen. Omdat hiermee veel tijd voor u en ons... Beste Jonas, Helaas is het DHL na herhaalde pogingen niet gelukt om uw pakket te bezorgen. Wij hebben het driemaal verstuurd en driemaal is het retour gekomen. Omdat hiermee veel tijd voor u en ons verloren is gegaan hebben we in overleg met u de bestelling gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. Veel meer hadden wij niet kunnen doen.

DE WILDE

Snelle levering goede prijs kwaliteit

Gawa

Stay home food

Snel besteld,snel geleverd.
Nette prijs

Rregout

Waardeloos, leveren weken later en communiceren NIET je mag er zelf achteraan gaa. Jammer....

Geen idee

Nvt