Angela

1eklas

Betrouwbaar ,Snel, goede kwaliteit

Jeannine

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn aankopen

vlotte levering, kwaliteitsproducten, groot assortiment

Rekm

Goede service

Nick & Angela

Goede producten met Topservice.

Prijs in combinatie met snelheid en kwaliteit & uitstekende service.

Sve

Komen niet tegemoet in bezorgkosten als je iets wil ruilen. Daardoor koster zeer hoor. Eens maar nooit meer. Atverteerd met binnen 2 werkdagen maar duurd langer. Jammer.

Reactie RAJA Trading:

Hartelijk dank voor uw bestellingen en uw feedback. Het ruilen of retourneren van goederen is vrijwel altijd voor eigen rekening. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden. Sommige situaties zijn... Hartelijk dank voor uw bestellingen en uw feedback. Het ruilen of retourneren van goederen is vrijwel altijd voor eigen rekening. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden. Sommige situaties zijn daarvan uitgezonderd. Echter helaas kunnen wij in uw geval geen uitzondering maken. Daarentegen bieden wij gratis verzending aan vanaf 119 euro in de Benelux. U heeft echter in een aantal dagen 2 bestellingen geplaatst ipv 1 bestelling in 1 keer. Hiermee had u de verzendkosten kunnen besparen.
In ons systeem hebben we ook gekeken wat er mis is gegaan met de verzending.
Volgens onze gegeven is uw eerste order binnen 1 werkdag verzonden. Uw tweede order heeft door Koningsdag langer geduurd omdat de vervoerders die dag dicht waren. Wij kunnen daar uiteraard weinig aan doen. Ook vermelden wij duidelijk op de website dat we streven naar 1-2 dagen levertijd. Met vriendelijke groet, Raja Trading

J

Top

Geert

Spullen besteld, kwamen goed aan. Alles prima.

Omdat de afmetingen afwijkend waren golden er extra kosten voor verzending. Ik vond het fijn dat die meteen gemeld werden en niet zoals soms pas op het laatst. Je wil tenslotte weten wat het kost... Omdat de afmetingen afwijkend waren golden er extra kosten voor verzending. Ik vond het fijn dat die meteen gemeld werden en niet zoals soms pas op het laatst. Je wil tenslotte weten wat het kost wanneer je de beslissing neemt en niet achteraf.

Jürgen Gettke

Vor 7 Wochen Gewächshaus bestellt und sofort bezahlt.
Lieferzeit sollte 2-3 Wochen sein.
Seit dem nichts mehr von Raja Trading gehört.
Das G-Haus wurde nicht geliefert, noch wurde...
Vor 7 Wochen Gewächshaus bestellt und sofort bezahlt.
Lieferzeit sollte 2-3 Wochen sein.
Seit dem nichts mehr von Raja Trading gehört.
Das G-Haus wurde nicht geliefert, noch wurde irgend ein
neuer L-Termin genannt.
Mehrere E-Mails wurden nicht beantwortet.
Unmögliches Verhalten und völlig unseriös.
Kann nur jedem empfehlen dort nichts zu bestellen.

W Noomen

Bestelling was snel geleverd