Evert

Lekker vlot

Gratis upgrade gekregen voor product dat niet op voorraad was

Carl Schouten

Oplichting d.m.v. verzendkosten.
Oplichting d.m.v. verzendkosten.
Op de site staat "Gratis Verzendkosten" mits het gewicht onder de 30 kg. is. Wat ik bestelde werd op de site aangegeven als zijnde 39 kg., dus geen gratis verzendkosten, maar €20 verzendkosten.
So bé it.
Maar nu de bestelling ontvangen te hebben, staat op het label een gewicht van 28.8 kg. Nagewogen en inderdaad 28.8 kg.
Dit is pure oplichting.
Ik zou hier nog over bellen, maar hoop dat het op deze manier ook op de goede plek komt en er nog wat aan gedaan wordt.

Reactie RAJA Trading:

Beste Carl,
Hartelijk dank voor je bestelling en feedback.
Beste Carl,
Hartelijk dank voor je bestelling en feedback.
Wij willen enkel tevreden klanten en zullen in alle redelijkheid altijd alles doen om al onze klanten tevreden te stellen. Oplichten doen wij dan ook zeker niet.
Het door ons gebruikte label mag niet over de 31kg heen gaan omdat het onze vervoerder het anders niet meeneemt. Dus zetten wij een getal net onder de 31kg op het verzendlabel, neemt de vervoerder hem daardoor wel mee en rekent deze achteraf een toeslag van maar liefst 40 euro.
Het door jou bestelde filter weegt wel degelijk 39kg: https://canfilters.nl/en/product/can375bft
Jouw stelling dat je het hebt nagewogen klopt dus gewoon niet. En ook dat het gewicht slechts 28.8kg bedraagt. Wie is hier nu de oplichter ?
Zoals aangegeven is de toeslag 40 euro en rekenen wij slechts de helft hiervan door aan onze klanten. Hopelijk besef je nu dat wij wel altijd alles over hebben voor onze klanten en de door jou afgegeven review helemaal nergens op slaat.
TOEVOEGING: Deze klant heeft inmiddels per mail toegegeven het product inderdaad NIET nagewogen te hebben..
Mvg, Team Raja Trading

Cor van schijndel

Toppie en SNEL . GOED ADVIES

R

?

Snelle levering en goeie kwaliteit

D. Friede

Zeer behulpzaam

klantenservice geeft snel en deskundig advies

Femke den Hoed

Vrijdag besteld dinsdag in huis.

snelle en correcte service

Rob

Efficiënt, snel en behulpzaam

Kevin standaert

Heel goed . Bestelling telkens in orde

Sky Fire

Een eerste bestelling gedaan en per ongeluk 2 keer besteld, ben in geen tijd geholpen geweest en kort nadien de bestelling thuis gekregen. Puik.