Petra Vaneycken

Was wel een andere buis dan dat er al opstond, maar was eenvoudig te monteren

A.A.W. Heijst

Prima service

Tot nu toe niet erg positief . Bestelling nog niet geleverd. Info op website niet correct.

Communicatie verbeteren

Reactie Rainbowtrampolines.nl:

Jammer dat u deze negatieve beoordeling geeft. Als vermeld op de website waren wij deze periode op vakantie en worden bestellingen vanaf 5/9 weer verzonden.

M.Bakker

Nieuw springdoek besteld voor mijn oude trampoline, na overleg de juiste besteld. Past perfect.

René Vedeka

Was op zoek naar een nieuw los veiligheidsnet voor de trampoline. Rainbowtrampolines was de enige webshop die het gezochte type had. De bestelling had ik ook de volgende dag in huis. Overigens het...

Geen toeslag voor creditcard in rekening brengen.

Via Google bedrijf ontdekt

Misschien is het leuk om weten waar het pakket zich bevindt tussen bestelling en levering. Zo kan er rekening gehouden wanneer het pakket aankomt. Nu kreeg ik een mail rond 9u met melding dat er tussen 10 en 11 een pakket aankomt. Gelukkig is er altijd iemand thuis. Maar bij mensen waar iedereen uit werken is, is er ergens 1 persoon die zich moet opofferen om thuis te zijn. Want jullie leveringstermijn is 1 à 2 werkdagen en moet die persoon 1 à 2 werkdagen vrijaf nemen. Ik weet dat sommigen hun pakket ergens ander laten leveren om dit probleem niet te hebben maar dan moet je het dan toch nog ergens anders ophalen.

Paul Van Delft

We hebben een nieuw trampolinedoek besteld.
Snel geleverd en het paste perfect.
Top bedrijf...