Annick

We bestelden de hangmat staander Dreamweaver X-large in teakhout en ontvingen het product in een bouwpakket. Het was zeer moeilijk om in elkaar te zetten omdat de bouten erg kort zijn en de... We bestelden de hangmat staander Dreamweaver X-large in teakhout en ontvingen het product in een bouwpakket. Het was zeer moeilijk om in elkaar te zetten omdat de bouten erg kort zijn en de voorgeboorde gaten niet perfect pasten. Eenmaal gemonteerd bleek de staander veel te laag te zijn. De staander is 4m lang wat normaal voldoende is voor elke hangmat maar de hoogte is veel te laag, slechts 120cm. Een stoffen hangmat moet dus strak gespannen staan of je ligt letterlijk op de grond. Eigenlijk is de staander enkel geschikt voor de teakhouten hangmat dreamweaver. Deze zeer essentiële informatie ontbrak op de website. Terugsturen is geen evidentie want dan moet je de staander terug uit elkaar krijgen en het kost behoorlijk veel om een pakket van een dergelijke omvang en gewicht terug te sturen. Daarom is goede informatie op de website absoluut noodzakelijk, zeker voor een investering in een staander van die prijs.

Reactie RainbowHangmatten.nl:

Dank voor uw reactie. We zullen de informatie/teksten nazien en zonodig aanpassen.

Grote keuze op de website met alle info en nadien snelle levering.

Snelle service!

Prima. Alleen de beantwoording van mijn vraag duurde even, maar werd wel correct behandeld.

Ruim aanbod

Het ophaalpunt waar ik het had laten bezorgen was dicht, hoewel volgens DPD en de website deze open zou moeten zijn.
Dit was mijn eerste ervaring met DPD.
Misschien alternatieven...
Dit was mijn eerste ervaring met DPD.
Misschien alternatieven onderzoeken.

Telefonisch advies was goed en hielp bij maken van goede keuze. Product voldoet aan verwachtingen.

zie boven

informatie op website was onvoldoende om goede keuze te maken.

K. Smits

Prima bedrijf.

Vooraf had ik vragen over de hangstoel (en de noodzakelijke accessoires) die ik wilde bestellen en heb hierover telefonisch contact gehad. Ik heb voldoende en nuttige informatie gekregen en... Vooraf had ik vragen over de hangstoel (en de noodzakelijke accessoires) die ik wilde bestellen en heb hierover telefonisch contact gehad. Ik heb voldoende en nuttige informatie gekregen en zodoende mijn bestelling goed kunnen plaatsen.

Hooguit zouden ze kunnen vermelden op de website dat het 'kleine' kussentje dat zo mooi op het plaatje te zien is van de Denim hangstoel, niet te bestellen is.

Snelle levering en prima materiaal.

hans mark

Prima ervaring. Had bevestigingset besteld,maar had ik niet nodig ivm balkbevestiging. Gebeld en set werd uit de bestelling gehaald en binnen 1 dag bedrag teruggestort! top!

Telefoon werd snel opgenomen.

Snelle levering, prima hangmat

Communicatie was snel, levering ook

net

Snelle feedback gehad op vragen via de app

Snelle feedback gehad op vragen via de app

Super mooie hangmat, uitstekende kwaliteit 😃😃

Duidelijke informatie op de website