Mohan

Hangmat

Uitstekend.

zeker. prima kwaliteit

website info

Prima product voor prima prijs.

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Klamboe voor onder schuin dak; hangt mooi. Door bijgeleverde touwtjes aan te passen aan de hoek van het dak.

Duidelijkheid over levertijd. Goede prijskwaliteit verhouding.

Jörgen vanTol

Zeer goed

Ja

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

De hangmat was korter dan omschreven. Wij hebben er zelf een ketting tussen gemaakt.
De schroeven geleverd bij het ophangsysteem zijn van slechte kwaliteit. De kop was gelijk afgebroken waardoor bij de meeste schroeven de pin in het hout bleef hangen, die hebben we uit moeten boren en eigen schroeven moeten gebruiken. We moeten het hout dus nog herstellen….

snelle levering

Betere schroeven bij het ophangsysteem want er kom wel een gewicht aan te hangen. En wij zitten nu met een beschadiging die we moeten bijwerken.

Reactie RainbowHangmatten.nl:

In de lengte kan altijd een kleine marge zitten maar vaak komt het voor dat hangmatten in gebruik nog wat oprekken en dan wel de vermelde lengte verkrijgen.
Over de schroeven. Deze zijn...
Over de schroeven. Deze zijn geleverd met pluggen en zullen bij gebruik in steen of beton geen probleem geven. Bij gebruik in zachthout zal het ook gewoon kunnenmaar bij gebruik in hardhout is voorboren altijd noodzakelijk. Anders kunnen de schroeven idd afbreken. Ik heb hierover contact met je gezocht echter geen reactie van je ontvangen...

Susan

Tot op heden mijn hangmat nog niet ontvangen, probleem bij DPD

Nog niet bekend

Er werd goed gereageerd op vragen per mail

Bestelling van kussens vond ik niet duidelijk op site, geen keuze uit kleur. Begreep dat je automatisch kleur krijgt van hangmat die je bestelt, graag op site duidelijker aangeven

Reactie RainbowHangmatten.nl:

Dank voor je reactie. We zullen je suggestie nazien. De vermissing van je bestelling bij DPD zullen we laten onderzoeken. Mochten ze echt kwijt zijn dan sturen we je andere toe.

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Hangmat voldoet zeker aan de beschrijving. Mooie, stevige stof.

A.Visser

Mooi product voor een mooie prijs.

Snelle levering.

Goed advies, snelle levering.

Goed advies, snelle levering.

Geen.

Annick

We bestelden de hangmat staander Dreamweaver X-large in teakhout en ontvingen het product in een bouwpakket. Het was zeer moeilijk om in elkaar te zetten omdat de bouten erg kort zijn en de... We bestelden de hangmat staander Dreamweaver X-large in teakhout en ontvingen het product in een bouwpakket. Het was zeer moeilijk om in elkaar te zetten omdat de bouten erg kort zijn en de voorgeboorde gaten niet perfect pasten. Eenmaal gemonteerd bleek de staander veel te laag te zijn. De staander is 4m lang wat normaal voldoende is voor elke hangmat maar de hoogte is veel te laag, slechts 120cm. Een stoffen hangmat moet dus strak gespannen staan of je ligt letterlijk op de grond. Eigenlijk is de staander enkel geschikt voor de teakhouten hangmat dreamweaver. Deze zeer essentiële informatie ontbrak op de website. Terugsturen is geen evidentie want dan moet je de staander terug uit elkaar krijgen en het kost behoorlijk veel om een pakket van een dergelijke omvang en gewicht terug te sturen. Daarom is goede informatie op de website absoluut noodzakelijk, zeker voor een investering in een staander van die prijs.

Reactie RainbowHangmatten.nl:

Dank voor uw reactie. We zullen de informatie/teksten nazien en zonodig aanpassen.