Reviews

9.1 / 10
389 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
9/10

389 Reviews

Astrid de leeuw

10/10

Goed

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Ja

Sterke punten

Zijn er niet

Verbeterpunten of tips

Zijn er ook niet


Henriëtte van Battum

9/10

Enorm groot aanbod van hangmatten voor een goed betaalbare prijs.

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Jazeker! Voor ons was de hangmat te groot. Inmiddels hebben we deze persoonlijk kunnen ruilen bij Rainbow. Superblij mee!

Sterke punten

Snelle reactie op vragen van de klant. Geeft goed advies.

Verbeterpunten of tips

Geen


Sonja Schats

8/10

Levering niet volgens de in eerste instantie genoemde periode

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

ja

Sterke punten

steviger dan ik had verwacht

Verbeterpunten of tips

beter inschatting van de levertijd

Reactie RainbowHangmatten.nl:

Dank voor uw positieve review... De vertraging van enkele dagen wordt veroozaakt door extreme drukte zowel bij ons als bij de pakketdienst. Excuses hiervoor.


MHM De Keijzer

7/10

Prima

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Ja

Sterke punten

Klantvriendelijkheid


Bram

3/10

Levering was vertraagd, communicatie verloopt moeizaam en product omschrijvingen zijn niet volledig duidelijk op de website. Niet de juiste bevestigingsmaterialen van de ophanghaak meegeleverd.... Levering was vertraagd, communicatie verloopt moeizaam en product omschrijvingen zijn niet volledig duidelijk op de website. Niet de juiste bevestigingsmaterialen van de ophanghaak meegeleverd. Hierover wel gecommuniceerd, maar in plaats van het netjes op te lossen (door de houtschroefbouten even na te sturen) is het antwoord dat ik zelf maar voor de juiste materialen moet zorgen door deze bij de bouwmarkt te halen.

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Nee, de keuze tussen verschillende bevestigingswijzen van ophanghaak is niet duidelijk aangegeven als je deze als bijproduct selecteert.

Sterke punten

Communicatie via Whatsapp is mogelijk, maar verloopt wel enigszins moeizaam.

Verbeterpunten of tips

Bij het bestellen van extra's als bijproduct ook verplicht keuze laten maken tussen wijze van montage

Reactie RainbowHangmatten.nl:

jammer dat u er zo over denkt. We hebben precies geleverd wat u besteld heeft. Dat u later ziet dat er meer keuze is dat is mogelijk en dat willen we ook graag toezenden. De extra kosten die dit met... jammer dat u er zo over denkt. We hebben precies geleverd wat u besteld heeft. Dat u later ziet dat er meer keuze is dat is mogelijk en dat willen we ook graag toezenden. De extra kosten die dit met zich meebrengt zijn logischerwijs wel voor uw rekening. .... Een goedkopere en snellere manier is even om 4 schroeven in een bouwmarkt te halen....


Marc Roaen

8/10

Voldoet

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

OK

Sterke punten

ok


SR

9/10

Top

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Ja

Sterke punten

Aanbod


Frank Cruts

9/10

Snel geleverd, goed product

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Voldoet

Sterke punten

goede kwaliteit, snelle levering


Sandra Rietbergen

10/10

Goede en snelle service

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Mijn hangstoel is echt geweldig!! Zo blij mee

Sterke punten

Product voldoet aan alle punten, goede en snelle levering


Edith

10/10

Snelle levering

Voldoet het artikel aan de productomschrijving?

Ja

Sterke punten

Duidelijkheid