Snelle levering en niet te duur materiaal ( maar nu nog kijken hoe het zich houdt......)

Duidelijke website

Marco

Goede service en snelle levering

Goede service.

Zorgen dat de voorraad inzichtelijk is

Ik kreeg per ongeluk de verkeerde klamboe opgestuurd, maar dit werd snel en netjes opgelost.

Reactietijd, snelle levering.

Hilde

Snelle levering, goede kwaliteit spullen

Correcte afhandeling van de bestelling. Levering met verschillende onderdelen compleet. Materialen voldeden aan verwachting. Snelle levering.

Kwalitatief hoogwaardige producten. Goede informatie.

Website behoeft verbetering. Het is erg omslachtig om vanuit boodschappenwagentje terug naar te bestellen artikel te komen.

Reactie RainbowHangmatten.nl:

Dank voor uw opmerking. We dit punt gelijk bekeken en zullen het spoedig verbeteren.

Veel keuze, niet duur. Mooie grote hangmat.

Een goede service snelle bezorging en precies de hangmat die ik graag wilde hebben

het engelen geduld van de verkoper dit was mijn eerste aankoop online

Tjeerd

Overzichtelijke website. Duidelijke projectbeschrijving. Levering conform aangegeven tijd. Prima!

De keilbouten die bij de ophangset worden geleverd zijn van slechte kwaliteit. Het bovenste hoedje heeft te weinig grip waardoor de boutjes doordraaien. Bij de onderhandel nieuwe keilbouten gehaald die het wel doen.

Zeer snel geleverd, produkt voldoet helemaal aan verwachting.

Judith

Slechte ervaring met transporteur, bijna een week op artikel moeten wachten.

Prima website.

Andere transporteur waarbij de mogelijkheid is om bij niet thuis op te halen bij afhaalpunt in de buurt. Nu moet je speciaal thuisblijven en bezorg afspraak maken.