A.Visser

Mooi product voor een mooie prijs.

Snelle levering.

Goed advies, snelle levering.

Goed advies, snelle levering.

Geen.

Annick

We bestelden de hangmat staander Dreamweaver X-large in teakhout en ontvingen het product in een bouwpakket. Het was zeer moeilijk om in elkaar te zetten omdat de bouten erg kort zijn en de...

Reactie RainbowHangmatten.nl:

Dank voor uw reactie. We zullen de informatie/teksten nazien en zonodig aanpassen.

Grote keuze op de website met alle info en nadien snelle levering.

Snelle service!

Prima. Alleen de beantwoording van mijn vraag duurde even, maar werd wel correct behandeld.

Ruim aanbod

Het ophaalpunt waar ik het had laten bezorgen was dicht, hoewel volgens DPD en de website deze open zou moeten zijn.
Dit was mijn eerste ervaring met DPD.
Misschien alternatieven onderzoeken.

Telefonisch advies was goed en hielp bij maken van goede keuze. Product voldoet aan verwachtingen.

zie boven

informatie op website was onvoldoende om goede keuze te maken.

K. Smits

Prima bedrijf.

Vooraf had ik vragen over de hangstoel (en de noodzakelijke accessoires) die ik wilde bestellen en heb hierover telefonisch contact gehad. Ik heb voldoende en nuttige informatie gekregen en zodoende mijn bestelling goed kunnen plaatsen.

Hooguit zouden ze kunnen vermelden op de website dat het 'kleine' kussentje dat zo mooi op het plaatje te zien is van de Denim hangstoel, niet te bestellen is.

Snelle levering en prima materiaal.

hans mark

Prima ervaring. Had bevestigingset besteld,maar had ik niet nodig ivm balkbevestiging. Gebeld en set werd uit de bestelling gehaald en binnen 1 dag bedrag teruggestort! top!

Telefoon werd snel opgenomen.

Snelle levering, prima hangmat

Communicatie was snel, levering ook

net