Herry Baas

Zeer goed

Goede site en snelle levering top

Eric ten Wolde

Goed , prima service

Mee denken als gevraagt product niet op voorraad is

Johan Delhaye

Zeer content met dit bedrijf.

Snelle levering, goed product, snelle responds op mijn vraag.

Helaas bij retour van de koppelingen moet men de portokosten zelf betalen

Janse

Prijs/kwaliteit erg goed en snel geleverd.

Prijs/kwaliteit

Kunnen filteren op kleur

Bart Gevaert

Zeer tevreden van radiatoraanbiedingen.be maar zeer slecht ervaren met de transporteur.

Prijs-kwaliteit

Transport en levering kan veel beter! Onervaren chauffeur, verkeerde camion en element van 96 kg laten vallen bij het uitladen door niet de juiste machines mee te hebben. (Kostprijs 1200 €)... Transport en levering kan veel beter! Onervaren chauffeur, verkeerde camion en element van 96 kg laten vallen bij het uitladen door niet de juiste machines mee te hebben. (Kostprijs 1200 €) Chauffeur heeft alles gewoon buiten uitgeladen en "trekt uw plan" Dit terwijl de grage voor zijn neus open stond... We hadden liever ietsje meer betaald maar een deftige levering gehad. Nu nog zien hoe de toestellen zijn en hoe de dienst na verkoop verloopt. Hopelijk is die niet nodig ??

R. van Drogen

Snelle service

J Molenaar

Goed product, Goede prijs en volgende dag geleverd!

Goed product, duidelijke website, snelle levering.

E-mail met Orderbevestiging op naam van Solar ?? De bijgevoegde Orderbevestigings staat dan weer op naam van Mulco electronics ??
Bij het Aflever adres staat de naam Mulco Electronics i.p.v...
Bij het Aflever adres staat de naam Mulco Electronics i.p.v eigen naam.
Dit is niet heel eenduidig.

Leo Weyts

Prima service

Prima tevreden

pi Molenaar

Snelle levering en goede service

snelheid en service en bereikbaarheid

Ga zo door!

m boorsma

Prima product, en vragen werden goed beantwoord. Bezorgen door een apart bedrijf ging minder soepel, veel later dan aangegeven en hier werden we niet over geinformeerd.

heldere info op site, snel bezorgd in principe, goed te bellen voor vragen

bezorgbedrijf kan actiever informeren over bezorgtijd wanneer dit anders uitvalt. Ik werd door dit bedrijf ook niet prettig bejegend; onder het motto 'kan gebeuren' . Moest zelf bellen waar het... bezorgbedrijf kan actiever informeren over bezorgtijd wanneer dit anders uitvalt. Ik werd door dit bedrijf ook niet prettig bejegend; onder het motto 'kan gebeuren' . Moest zelf bellen waar het bleef en het kostte mij uiteindelijk een hele ipv een halve dag.