Radiator via internet besteld, volgende dag al thuis bezorgd en een tijdsindicatie van 2 uur. Erg prettig. Helaas was er een fout gemaakt en de afmeting van de radiator was verkeerd. Na contact te...

Zorgen dat website uploaden to date is. Een radiator was niet op voorraad terwijl dit er niet bij stond op de website

Ishtar vastgoed

Hartstikke goed, zeer tevreden, mooi op tijd geleverd , alles ging prima

extra korting

Anouk

Veel en duidelijke informatie op de site. Daardoor konden we een radiator bestellen die passend is voor onze reeds bestaande situatie. Snelle communicatie en levering. Product is netjes geleverd.

Martijn van der jagt

Had een paneel radiator nodig . Op de site staat alles duidelijk beschreven maar had nog een vraag. Deze werd telefonisch netjes beantwoord.
De radiator besteld en de volgende dag netjes op...

S.Huisman

Goede producten - snelle levering - goed verpakt - zeer concurrerende prijzen.

A. Van den Berg

Zeer goed

Prima bedrijf goede verzending bracht de radiator binnen

Neen

Johan

Prima informatie voor het product en een correcte levering aan de deur. Netjes binnen gezet voor mn vrouw i.v.m. gewicht en beschadigen product en huis!

Erg Netjes geleverd!

Radiator besteld voor herplaatsing.

Veel productinformatie + er wordt duidelijk aangegeven wat aanvullend besteld zou moeten worden. In mijn geval heb ik een radiator besteld, hierbij werd aangegeven welke hulpstukken aanvullend besteld moesten worden om e.e.a. compleet te hebben. Met hetgeen geleverd, kon ik de radiator zonder problemen plaatsen (had alles bij de hand).

Wat mij opviel is dat vrijwel alle producten via Wasco werden geleverd. Alleen één solar knelverbinding kwam via een andere leverancier. Vraag mij af of het niet handiger is om alles via één partij, zoals Wasco, te laten lopen.

van der hoop

Perfecte en super snell levering binnen 24 uur.

snelle levering

nee

Klaas Krijgsman

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering waarbij uit de dag en tijd gekozen kan worden zodat het een ieder goed kan uitkomen.

Ik verwachtte de levering van 1 radiator en de chauffeur was op route voor aflevering maar zag een beschadiging en wilde de radiator niet zo niet brengen en zei toe dat er de volgende dag een nieuwe geleverd zou worden. De chauffeur belde zeer bijtijds de volgende ochtend en leverde kort daarna een onbeschadigde radiator. Mijn ervaring: Radiatoraanbiedingen.nl doet aan goed klant contact en hebben een bijzonder vriendelijke, klantgerichte en beschaafde chauffeur in dienst die bij mij ook een 10 verdient.

Ik zou niet weten hoe het nog beter kan.