Tanja de Bont

duidelijk

Leo Vogelzang

Snel en goed

erg duidelijke website

info tijdens verzending van de radiator was op naam van een ander bedrijf, het was daardoor niet duidelijk dat het om radiatoraanbiedingen ging

Alex Worrell

Prima kwaliteit en snel geleverd

alles volgens afspraak geleverd.

geen verbeterpunten

Azer

Top bedrijf! Al de tweee keer dat ik hier een ombouw heb besteld. Je wordt keurig gebeld om de bestelling dubbel te checken. Beide keren gelukkig veel sneller geleverd dan verwacht. Radiatoren zien... Top bedrijf! Al de tweee keer dat ik hier een ombouw heb besteld. Je wordt keurig gebeld om de bestelling dubbel te checken. Beide keren gelukkig veel sneller geleverd dan verwacht. Radiatoren zien er als nieuw uit dus geslaagde missie.

Glasheldere communicatie, kundige medewerkers, top producten.

Martin Eskens

Zeer goed

S.R. Huisman-Abendanon

Perfect mede door hoe ze het aan hebben gepakt bij mij

Goede communicatie

Gerrit Veth

Fijne ervaring. Na de bestelling werd er gauw gebeld over een lange levertijd. Er werd een goed alternatief aangeboden met bezorgen op de volgende dag. Heel prettig.

Klantgericht.

Ineke Bouma

Klachten worden op een nette manier opgelost

Niet

Ramses Verkaik

Goed. Erg goede communicatie mogelijk!😊

Bij vertraging order werd contact op gezocht met klant en was terug bellen ivm status ook geen probleem en snel.

Edwin Koerhuis

Perfect op leverdatum na

Ruim assortiment

Er wordt gevraagd om een leverdatum in te vullen. Deze ingevuld zodat ik zeker wist dat er iemand thuis was. Komen ze een dag later terwijl er niemand thuis is. Datum invullen heeft geen zin als er... Er wordt gevraagd om een leverdatum in te vullen. Deze ingevuld zodat ik zeker wist dat er iemand thuis was. Komen ze een dag later terwijl er niemand thuis is. Datum invullen heeft geen zin als er niet aan wordt gehouden. Een berichtje kan hier veel aan veranderen.