Hugo Frenk

Bestelling wordt snel afgehandeld. Vandaag bestellen en morgen leveren wordt waargemaakt. Prijs is zeer acceptabel

Snelheid
Prijs

Al 3 bestelling gedaan. Bij 2 ervan was de sierrooster ingedeukt. Ik zou adviseren om de sierrooster vlak op de radiator mee te sturen ipv gemonteerd.

Ted Stoop

Snel duidelijk

Rik Esvelt

Zeer goede ervaring. Makkelijke en fijne site. En ook telefonisch goed geholpen, dit omdat de radiator die ik nodig had niet direct leverbaar was.

Dat je op de site direct kunt zien of de radiator leverbaar is.

Dat je op de site direct kunt zien of de radiator leverbaar is.

En bij bellen wordt er gelijk werk van gemaakt, leverancier wordt gebeld. En gelijk een terugkoppeling zeer fijn en werd meegedacht met een vergelijkbaar alternatief.

Deze heb ik niet.

Theo Tuiloo

Ben fantastisch geholpen maar als particulier zou ik graag meer informatie krijgen wat je nodig hebt bij het geen je gekocht hebt b.v radiator krijg je alle toe behoren er bij maar geen thermostaat... Ben fantastisch geholpen maar als particulier zou ik graag meer informatie krijgen wat je nodig hebt bij het geen je gekocht hebt b.v radiator krijg je alle toe behoren er bij maar geen thermostaat knop

Behulpzaam

Iets beter beschrijven wat er bij zit

Edward Wind

Uitstekend, juiste prijs,besteld,direct geleverd

Prijs, en snelle, supersnelle levering ook in tijden van drukte!

Ad van Sluisveld

S’avonds besteld volgende dag al geleverd super snel ??

Kwaliteit en levering

Kan niet beter top

Jan-Hans Mostert

Fijne website! Overzichtelijk vooral, erg goed geprijst. Wat ik vooral heel fijn vond, is dat ik als leek informatie kreeg over wat ik bij een radiator moet bestellen bijvoorbeeld, zodat je het hele... Fijne website! Overzichtelijk vooral, erg goed geprijst. Wat ik vooral heel fijn vond, is dat ik als leek informatie kreeg over wat ik bij een radiator moet bestellen bijvoorbeeld, zodat je het hele pakket compleet hebt. Dat noem ik nu klantgericht!

Zie ook de omschrijving! Klantgericht, helder website opzet en goed geprijsde producten.

Lay-out van de website zou nog iets gelikter kunnen, iets meer charme en stijl toe laten voegen.

Cees Van der Kaaden

Snelle levering en duidelijke site om zaken uit te zoeken

Klantvriendelijk en snelle levering in een keer goed

Josephine Botman

Geweldige ervaring, eerste levering kwam goed, snel en zonder problemen.
2de bestelling was de verkeerde radiator, na een telefoontje kwam de volgende dag de juiste.
Helaas die was ook...
Geweldige ervaring, eerste levering kwam goed, snel en zonder problemen.
Helaas die was ook niet goed, weer gebeld en toen kwam de dag erna de juiste.
Zeer betrouwbaar, vriendelijk te woord gestaan en zeer attent geholpen
Super betrouwbaar

Klantvriendelijk, snel, attent

De juiste type leveren ?

Linda Kusters

Erg goed. Snelle levering! Mooie prijs en radiator.

Snelle levering, goedkoop, netjes

Tijdvak doorgeven levering