A. Vrieswijk

Waardeloos. Nooit meer bestellen bij dit bedrijf.

Ruim assortiment.

Ondanks mijn coulance naar hen toe met een beschadigd artikel bij levering, was er vanuit hen geen coulance naar mij bij de retour van een standaard artikel. Schande.

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Geachte klant,
Wel balen dat u ons met een 1 heeft beoordeeld. Op 29 april 2022 is u zowel telefonisch als per mail medegedeeld dat de door u bestelde artikelen special products zijn en na bestelling niet meer geretourneerd, geannuleerd of omgeruild kunnen worden m.u.v. uiteraard beschadigde levering. Hiermee bent u akkoord gegaan.
N.a.v. de schademelding van de radiator hebben wij u aangeboden een nieuwe radiator in bestelling te zetten echter ontvingen wij onderstaande mail van u:
Een beschadigd product afleveren is natuurlijk niet netjes, maar overal gebeuren foutjes. De convector zit binnen in de radiator en is vanaf de buitenzijde niet zichtbaar. Daarom wilde ik u wel melden dat deze beschadigd is, maar u hoeft de radiator niet te vervangen. Het zal immers geen impact hebben op een juiste werking.
Wij betreuren uw beoordeling.
Team Radiatoraanbiedingen

Evelien

Product snel geleverd. Echter product zelf was niet geheel naar wens.

Duidelijke omschrijving op website en snelle levering.

Retourzending is een drama (eigen kosten retour zenden en binnen 2 weken). Radiator was zo krom als een hoepel na levering.

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Goedemiddag,

Ik zou graag de thermostaatkraan willen retourneren, de installateur had een betere bij zich.
Het gaat enkel om de Herz haakse radiatorkraan in een klein pakketje. De...
Goedemiddag,

Het gaat enkel om de Herz haakse radiatorkraan in een klein pakketje. De Radiator zelf is wel naar wens.
Hoor graag hoe nu verder.

Groet,
Evelien
Geachte klant,
De thermostaatkraan is nimmer door ons retour ontvangen en dus kennelijk nooit door u terug gestuurd. Uit uw mail blijkt dat u tevreden bent met de radiator. Klachten over de radiator zijn bij ons tevens onbekend.
Team Radiatoraanbiedingen

Gerard Ravensbergen

Prettige communicatie, er was een issue met een product en dat is keurig opgelost.

Snelheid leveren

Product uitleg is van de fabrikanten en soms slecht of slecht vertaald.

Ulbe Peterson

Prima service

Attent en snel reageren

Nvt

Jeannette Van harn

Super snelle levering, zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Goede prijs kwaliteit verhouding

Alex

Radiator is van goede kwaliteit en de levering snel en goed.

Webshop overzichtelijk
Kwaliteit artikele

N.V.T

mario liethof

Goed prijs kwaliteit

prijs

niek de jong

De radiatoren zijn prima, levering liet zéér veel te wensen over!
Pas bij 4e afspraak werd er geleverd!

Goed product, redelijk scherpe prijs.

Kies een andere transporteur! Degene die uiteindelijk de levering verzorgde was een prima vent, maar pas bij de 4e afspraak leveren is belachelijk!
De zwakste schakel bepaalt de sterkte van het...
De zwakste schakel bepaalt de sterkte van het bedrijf...... Die zwakke schakel is duidelijk!