Bart

Ontzettend goede service, duidelijke website voor vergelijking, enige nadeel is dat het mailtje met bezorg tijd informatie niet kwam. Verder super

Duidelijk, snel

Notificatie van bezorgtijd niet ontvangen

Marc

Duidelijke site
Direct zichtbaar of het op voorraad is
Betaling mogelijk op diverse manieren

Overzichtelijke website en je wordt geïnformeerd over wat je erbij moet bestellen! Gratis verzending, en snelle levering.

Het aangeven van onderdelen die nodig zijn bij de hoofd bestelling. Extra service!

CM

Mooie duidelijke website en goede informatie over de producten

Prima snelle service en op tijd bezorgd

E.p.poel

Info over transport. Donderdag een dag vrij genomen als uitzendkracht kost mij dit dus geld..ik werd smiddags gebeld door de chauffeur dat hij voor de deur stond..

zeer apart want er...

Op de website is alles overzichtelijk en aankoop ook snel gedaan.

Transport zou wel wat aandacht mogen gebruiken.. rij naar het goede adres.

M.Fleer

Zie hieronder

Die staan hierboven wel vernoemd in het sterrenklassement.

Jazeker. Op de site staat dat je een mail krijgt vwb de tijdsindicatie, hoe laat de radiator (ongeveer) geleverd wordt.
Heb ik niet gehad. Werd 's ochtends om half 9 op mijn werk gebeld met de mededeling dat de chauffeur voor de deur stond met de radiator. En er was dus niemand thuis. Ik refereerde aan de mail vwb de tijdsindicatie dat we er dan rekening mee hadden kunnen houden. De persoon in kwestie vertelde me dat ik dan bij iemand anders? moest zijn vwb die mail. Het werd een beetje een ongemakkelijk gesprek. Waarna me verteld werd dat er binnen 15 minuten iemand aanwezig moest zijn anders zou de chauffeur doorrijden want hij had nog wel meer te doen. Gelukkig was mijn vrouw nog net in de buurt en kon het alsnog opgelost worden.

Makkelijk te vinden, eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Prettige ervaring.

L.L

Ik had radiatoren nodig. Na wat onderzoek op de site was ik eruit en heb ik die gelijk besteld. Gelukkig konden ze ook snel afgeleverd worden, helaas was er alleen niemand thuis zeiden ze waardoor...

Communicatie. Ik had een gemiste oproep, ik belde ze terug en voor mij was het niet gelijk duidelijk dat ik het bedrijf van de radiatoren aan de telefoon had.
Ik vond ze (haar in dit geval) ook niet zo vriendelijk en ze was redelijk gehaast.

Zeer positief. Telefonisch goed te woord gestaan door vriendelijk persoon.

Transprante website en scherpe prijzen

Iets duidelijker beschrijven wat er wel of niet standaard meegeleverd wordt met een radiator