E Schijffelen

Wat betreft service een aanrader

Product kon niet geleverd worden terug betaling verliep vlotjes

Product was op de site in voorraad maar achteraf niet
Kon ook niet stel op sprong geleverd worden

Vincent van der Laan

Prima!

Nette website, snelle en correcte levering.

Betere afbeeldingen op de website. Voor elke radiator is dezelfde afbeelding gebruikt.

Paul Meijer

Heel goed

klantenservice is zeer goed.. Snelle reactie op e- mail. ,snelle levering. Heel erg tevreden.

Lekker zo doorgaan.

Jan Hendrikx

Goede prijsstelling en snelle communicatie van bestelling met levering op de volgende dag aan huis.

Levering uit voorraad

Order geplaatst bij "Radiatoren aanbiedingen", echter geleverd door een bedrijf onder een andere naam. Was mij niet duidelijk dat het om
een en hetzelfde bedrijf gaat of een samenwerking van...
een en hetzelfde bedrijf gaat of een samenwerking van bedrijven.
Wie moet ik b.v. benaderen als er alsnog iets niet goed zou gaan?
Buiten deze verwarring ben ik zeer tevreden!

Frank Hermans

Zeer goed. Zeer snelle levering. Vooraf per mail een vraag gesteld. Zeer snelle reactie en goed advies

Zie feedback

Anneloes De Koning

Er staat een on-line tool voor het berekenen van de juiste capaciteit, wat duidelijkheid geeft over de grote van de radiator die nodig is voor de ruimte. Ik ben daarnaast ook prima geholpen met de... Er staat een on-line tool voor het berekenen van de juiste capaciteit, wat duidelijkheid geeft over de grote van de radiator die nodig is voor de ruimte. Ik ben daarnaast ook prima geholpen met de juiste keus te maken in het enorm grote aanbod. En gerust gesteld door de twee weken garantie durfden we deze radiator online te bestellen, en de levertijd was kort. Het is een fijne radiator, het is lekker warm weer.

Veel keus, goede technische adviezen

Selectie van radiatoren gaat voor consumenten en voor installateurs anders, misschien duidelijker lay-out in website .

Weijers

Prima prijs, betrouwbaar en snelle levering

Snelle levering en leveren wat is besteld

Tussendoor klant informeren over de status (is alles wel op voorraad, wordt de leverdag gehaald etc.) . Er is geleverd op de dag die ik als klant heb voorgesteld maar zag dit pas de avond ervoor.

Luc van Limpt

Communicatie kan veel beter

website, vriendelijkheid

Zeer goede communicatie, u wordt direct opgebeld.

Bas Van Loef

Positief

Prijs en snelheid

Ga zo door!

Roland Bijkerk

Leverde wat ze verkochten , ging allemaal prima

Ze verkochten wat ik nodig had

Ga zo door