Jacqueline

PRIMA

ALLES

GEEN

Nico

Bestellen gaat prima, goede service

Snel geleverd

A Rademaker

Prima bedrijf

Nee

Peter de Lobel

Tijd van bezorging beter en eerder doorgeven.
Ik kreeg s'nachts on 3.25 uur een email dat het tussen +/- 9 en 10 bezorgd zou worden en hij stond om 7.50 voor de deur.
Was dus erg verbaasd...
Tijd van bezorging beter en eerder doorgeven.
Was dus erg verbaasd en zei dat hij geluk had dat ik net uit mijn bed was en als antwoord kreeg ik u heeft geluk anders had u geen radiator.

Filip De Winter

kwaliteit

niks

Frans

Grote keuze
Makkelijk te bestellen

Marian Moerland

Klantvriendelijk, had iets besteld daarop werd ik gebeld of het goed was wat ik besteld had, toen samen eruit gekomen dat het niet het goede product was. Er is beloofd dat het bedrag terug gestort... Klantvriendelijk, had iets besteld daarop werd ik gebeld of het goed was wat ik besteld had, toen samen eruit gekomen dat het niet het goede product was. Er is beloofd dat het bedrag terug gestort zou worden, dit helaas nog niet ontvangen na 14 dagen dus ik hou moed.

Klantvriendelijkheid en behulpzaam

Het bedrag dat terug gestort zou worden zou wat vlugger mogen gaan, dit helaas nog niet ontvangen.

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Geachte klant,
Op 29 januari 2024 hebben wij telefonisch contact met u gehad en is uw bestelling geannuleerd. Op 07 februari 2024 (dus ruim binnen de 14 dagen) is het bedrag via een refund transactie aan u geretourneerd.
Team Radiatoraanbiedingen

andre ijsselstijn

contact opnemen om af te stemmen voor productie

Benno Eertman

Bedrijf is perfect!!
levering is minder!!

site ziet er perfect uit!
producten zijn goed te vinden!
en voldoende keuze!!

ja, verbeter punten zijn er wel!!
had op 28 januari 2 radiatoren besteld, en gevraagd of die op vrijdag 2 februari geleverd konden worden!
dit zou volgens de site géén probleem zijn! ja, verbeter punten zijn er wel!!
dit zou volgens de site géén probleem zijn!
De vrijdag 2 februari was aangebroken, nog even gewacht tot 12.00
! (beetje ongeduldig)
toch nog even de klantenservice gebeld met de vraag: de radiatoren worden vandaag wel bezorgt?
en een zeer vriendelijke dame zij, zeker meneer die worden vandaag geleverd!
het werd 20.00 en de hoop op de radiatoren werd toch iets minder!
en de zaterdag werden ze ook niet geleverd, de monteur die er mee aan de slag wilde, kon weer huiswaarts!
Maandag 5 februari werd er om 8.30 aangebeld, en de radiatoren werden geleverd!

Waarom niet even een berichtje of belletje (het telefoonnummer stond op de afleverbon)
er kan van alles tussenkomen, maar laat dat dan even weten!

mvg.

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Geachte klant,
Ondanks dat het een nieuwe chauffeur betrof had dit niet zo moeten plaatsvinden.
Onze excuses.
Team Radiatoraanbiedingen