ruud van Benthem

Prima, bezorging met een beetje inspraak zou erg handig zijn. Met grote bestellingen

Ze belden mij op i.v.m levering. Erg netjes.

Inspraak bij leverdatum

Anthon

Duidelijke informatie , snelle levering

Ricardo

Erg onder de indruk van de klantenservice die mij belde over de order en later ook nazorg verleende toen bleek dat een andere kleur voor de radiator ombouw veel duurder bleek dan verwacht. Hartelijk... Erg onder de indruk van de klantenservice die mij belde over de order en later ook nazorg verleende toen bleek dat een andere kleur voor de radiator ombouw veel duurder bleek dan verwacht. Hartelijk dank voor de helderheid waarmee gecommuniceerd werd en de snelheid waarmee alles afgehandeld werd. Top.

Klantenservice steekt met kop en schouders boven andere bedrijven uit.

Website. Het was niet duidelijk in welke kleur de radiator ombouw geleverd werd en ook niet duidelijk wat de meerprijs voor een andere kleur is.

Lau Koopman

Goed contact, zeer snelle reactie op mail , wat een sterk punt is, men laat zien bij n probleem dat men meedenkt, goede aftersales

Contactmomenten en snelheid van reactie

paul hoogland

Prima service met plezierig contact met medewerker, goede prijs en correcte levering!

persoonlijk telefonisch contact om na te gaan of de voorwaarden (radiator op bestelling) goed begrepen waren.

Hans Kan van

Goed en vriendelijk personeel

Snel telefonisch contact over bestelde goederen, en duidelijke uitleg aangaande op maat bestelde goederen

Tom

Tevreden over het product en de levering en goed contact gehad met de klantenservice over het afspreken van een nieuwe leverdatum. Echter maakt deze website gebruik van dropshipping, dat lees ik... Tevreden over het product en de levering en goed contact gehad met de klantenservice over het afspreken van een nieuwe leverdatum. Echter maakt deze website gebruik van dropshipping, dat lees ik verder nergens en had ik wel vooraf willen weten.

Goede tussenpartij die de levering verzorgt

Maak kenbaar dat het dropshipping betreft en wat dat betekent voor de retourneringsvoorwaarden.

Eric van Velden

Prima, al jaren

Veel producten en compleet geleverd

Bij bestellingen tips van producten mee geven. Bijvoorbeeld een kraan bij een radiator

luc vereecken

Heel goed

bij een eerste verkeerde bestelling van mijn kant werd het geld direct terug gestort en er werdt zeer snel geleverd zeer goede service

niks

Hossein Daurani

Heel leuk snel Een good communicatie

Goede product lag prijs goeie communicatie

Geen mening