Sp

Veel keus, goede omschrijving van het product. Duidelijke instructies bijgevoegd. En goed verpakt toegestuurd.

Keuze en omschrijving

Product bij oprollen iets beter centreren in de doos.

Christel

Snelle levering, goede uitleg en goed spul!

ruim assortiment en heldere uitleg

weet niet goed voor of nadeel tussen zelfklevend en statisch

mnp

Top

top

Ali Bergsma

Alles is netjes afgeleverd

Netjes en snel

JvdB

Uitstekend

Even gebeld met wat vragen over welke folie ik het beste kon kiezen en hoe dit te plakken werd uitstekend beantwoord, ik had het idee dat deze meneer precies wist waar hij het over had. De... Even gebeld met wat vragen over welke folie ik het beste kon kiezen en hoe dit te plakken werd uitstekend beantwoord, ik had het idee dat deze meneer precies wist waar hij het over had. De bestelling werd netjes op tijd geleverd, dus picobello wat mij betreft.

Nvt

Ben

Levering prima, maar ik had te hoge verwachtingen van het product

Plakt goed

Toevoegen op website dat de glas-in-lood variant slechts aan 1 zijde zichtbaar is, de ander zijde is, tja de achterkant en ziet er dus niet uit. Ik had echt hogere verwachtingen aan de levensechtheid.

Wim

Levering volgens afspraak

Eenvoudig bestelling te plaatsen

X

Prima šŸ‘

Snelle levering, goed product

Joop

Vlotte, snelle levering volgens bestelling

duidelijke, goede web-site. Hierop wordt relevante informatie gegeven. Je kunt hierdoor een goede keuze maken

de gebruikershandleiding via iconen is op zich goed. Wel kwam ik enkele struikelpunten tegen. Het met 2 plakstroken scheiden van de folies lukte slechts met moeite na tig keer herhalen. Nog lastiger... de gebruikershandleiding via iconen is op zich goed. Wel kwam ik enkele struikelpunten tegen. Het met 2 plakstroken scheiden van de folies lukte slechts met moeite na tig keer herhalen. Nog lastiger was het omdraaien van de folie na scheiding. Buiten heb je praktisch altijd te maken met wind. Door een vlaagje sloeg de folie om. Het rechttrekken was lastig en zorgde voor vouwen. Het is aanbevelenswaardig om hier met twee personen te werken. Verder hoop ik dat de luchtbelletjes inderdaad na enkele weken/maanden verdwijnen.

Wilco

Gewoon goed, zoals het heurt. ;)

klantvriendelijk, goede service

neuh