C. Van G.

Prima service en goed product

Snelle reactie, netjes geleverd

Op de website is niet zo gemakkelijk te vinden welke zonwerende folies voor buiten zijn.

Sjanne Raterink

Helaas ben ik zeer ontevreden. We hebben precies gedaan wat uitgelegd stond op de A4 die meegeleverd was. Met het privacyfolie ging dit goed, dit zit er heel strak op. Hoewel het privacy folie... Helaas ben ik zeer ontevreden. We hebben precies gedaan wat uitgelegd stond op de A4 die meegeleverd was. Met het privacyfolie ging dit goed, dit zit er heel strak op. Hoewel het privacy folie helemaal niet recht afgesneden was, het formaat was dus niet precies zoals beschreven, de zijdes waren niet netjes en schuin afgesneden. Al met al, is het goed gekomen met de privacy folie en dit dit nu netjes op het raam.

Echter toen wij onze slaapkamer ramen met het zonwerend folie beplakte was dit één groot drama. Er zitten honderden, dan wel niet duizenden luchtbelletjes en vochtvlekjes onder het folie. Het ziet er dramatisch uit en we zijn dan ook echt niet blij. Beschreven staat dat dit kan gebeuren en dat we geduld moeten hebben omdat dit waarschijnlijk wegtrekt naar enkele weken/maanden, echter zie ik niet dat het veel beter wordt en heb ik totaal niet het idee dat het straks allemaal weggetrokken is.

overzichtelijkheid van producten op de site, kwaliteit van de privacyfolie en levering

zonwerend folie, weinig tips/video's/uitleg op de site

Barbara Vos

Correcte afhandeling

Mooie kwaliteit en goeie handleiding. Zeer tevreden!

hjhuijs

Matig

R. Veerman

Onderscheiden aSsortiment en goede logistiek.

Het assortiment op het gebied van UV en zonwerende folie.
Gebruiksaanwijzing wordt meegeleverd.

In de gebruiksaanwijzing wordt aanbevolen een beetje afwasmiddel in het water toe te voegen, een beetje is een relatief begrip en als je nog geen ervaring hebt met het aanbrengen van de folie is het... In de gebruiksaanwijzing wordt aanbevolen een beetje afwasmiddel in het water toe te voegen, een beetje is een relatief begrip en als je nog geen ervaring hebt met het aanbrengen van de folie is het lastig in schatten of je de juiste hoeveelheid hebt gebruikt en wat voor reactie het geeft bij het aanbrengen bij meer en minder gebruik.
Geef bij aankoop een tip voor de aankoop van de rakel, vooral bij nieuwe accounts die voor de eerste keer raamfolie bestellen.

Danny

Snelle levering, mooie raamstickers

in mijn ervaring niet.

van Dijk

Goede levering

nee, gewoon wat je mag verwachten

Ton

Goed product, nette aflevering prima service

Ze doen wat er gevraagd wordt

Betere uitleg spiegel interieur en exterieur, wat is nu echt het verschil? Moet je interieur binnen plakken en exterieur buiten? Of is interieur alleen voor ramen in een kantoorpand bijvoorbeeld

Marielle

Duidelijke uitleg over verschillende soorten folie op website

Met heldere instructie eenvoudig zelf te plaatsen. Folie is nauwelijks zichtbaar en houdt zoals beloofd veel warmte tegen.

De leveringstijd duurde wat langer dan ik had verwacht maar had ook mogelijk te maken met Corona