Kwaliteit

Philip

Het eindresultaat, en daar gaat het om, is het toch echt niet

Opvallende sterke punten:

ten opzichte van, en in vergelijking met Velux, is dit verduisterend raamgordijn niet te vergelijken. Op lichtdoorlating bij alle randen: gewoon niet goed, op warmte-wering van het doek:... ten opzichte van, en in vergelijking met Velux, is dit verduisterend raamgordijn niet te vergelijken. Op lichtdoorlating bij alle randen: gewoon niet goed, op warmte-wering van het doek: onvoldoende. Daarom niet uit op een koopje, kies dit product niet. Voor de rest een aardig equivalent.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Philip,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling, ondanks de inhoud hiervan.
Beste Philip,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling, ondanks de inhoud hiervan.
Reeds hebben wij contact met u gezocht voor het vinden van een oplossing. De mogelijkheid tot het kosteloos retourneren van uw bestelde rolgordijn is natuurlijk nog mogelijk.
Raamdecoratie.com

Joop Butti

Uitstekend

Opvallende sterke punten:

Mooi rolgordijn en goed installatievoorschrift.

Badoella

Na het bestellen bleef het 6 werkdagen stil. Totdat wij zelf de telefoon hadden opgepakt en belde met de vraag wanneer deze bezorgd wordt. Het antwoord was, hij ligt hier in de magazijn al klaar.... Na het bestellen bleef het 6 werkdagen stil. Totdat wij zelf de telefoon hadden opgepakt en belde met de vraag wanneer deze bezorgd wordt. Het antwoord was, hij ligt hier in de magazijn al klaar. Kort daarna volgende de mail met t&t. De breedte van het product was benodigd op 50cm breed. Deze is geleverd op 46,5cm. Dat je wat marge rekent op breedte van bv 1 cm, prima. Maar 3,5 cm is nogal wat marge. Het enige positieve is dan ook de prijs. Maar wel een gevalletje goedkoop is duurkoop achteraf gezien.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Badoella,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling, ondanks dat deze compleet op verkeerde aannames berust.
De levertijd van uw bestelde rolgordijn is 5-10 werkdagen, en ruim binnen de...
Beste Badoella,
De levertijd van uw bestelde rolgordijn is 5-10 werkdagen, en ruim binnen de 10 werkdagen geleverd. De afmeting die u gemeten heeft is de stofbreedte, dat is natuurlijk niet de maat van het totale product, waar ook de ketting en de montagesteunen bij horen. Dit staat ook duidelijk op onze website vermeld.
Neem gerust contact op met onze klantenservice om te kijken naar mogelijke oplossingen.
Wij helpen u graag verder.
Raamdecoratie.com

Isabelle Bollion

2de ervaring en alles weer naar wens, installatie video is welkom en goed te volgen, kwaliteit van stof is top

Frank Ainul

Top

Opvallende sterke punten:

Korting, snelle levering. Goed product.

Ine

Jaloezieën besteld en binnen een paar dagen al in huis.

Opvallende sterke punten:

Duidelijke site met een groot assortiment

Rika Braillard

Perfect

Opvallende sterke punten:

Is zoals beschreven en werkt heel goed ook mooi rolgordijntje en ophangen zonder boren

Wim Joosten

Alles netjes geregeld,en op tijd.

Opvallende sterke punten:

Passen van geheel,eenvoudig en duidelijke montage.

Van Regteren

Past precies

Martin Waaijenberg

Zeer goede service. Na 2 jaar ging de veer kapot en bij navraag of er een vervangende veer beschikbaar was werd er een volledig nieuw rolgordijn gestuurd.
Top service.

Top service