Kwaliteit

Marco Hendricks

Zoals al geschreven gaat het bestellen erg gemakkelijk. Nadat bij ons is ingemeten komen ze het betaald plaatsen. Daar bleek dat het niet goed ingemeten was (4 van de 7 ramen!) en dat een bepaald op... Zoals al geschreven gaat het bestellen erg gemakkelijk. Nadat bij ons is ingemeten komen ze het betaald plaatsen. Daar bleek dat het niet goed ingemeten was (4 van de 7 ramen!) en dat een bepaald op hang systeem niet bij ons ging werken. Dus weer bestellen, weer inplannen en hopelijk komt het na ongeveer 4 maanden nu eindelijk goed aankomende vrijdag. Erg slecht dit.

Opvallende sterke punten:

Het bestellen gaat heel gemakkelijk. Het plaatsen uiteindelijk duurt maanden en maanden. Hopelijk is het aankomende vrijdag de laatste keer.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Marco,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling, ondanks de inhoud hiervan.
De situatie die ontstaan is hebben we (helaas later dan gewenst) naar tevredenheid opgelost.
De...
Beste Marco,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling, ondanks de inhoud hiervan.
De uiteindelijke doorlooptijd van het herstel van de producten is drie maanden geweest, geen vier. Helaas nog steeds langer dan gewenst, maar door meerdere afzeggingen en ontstane miscommunicatie is de plaatsing uitgebleven.
We zijn blij dat de situatie inmiddels is opgelost en u kunt genieten van de raamdecoratie.
Team Raamdecoratie.com

Andy Dijkgraaf

Duo rolgordijn Splendid lichtdoorlatend

Opvallende sterke punten:

Alles snel en perfect geleverd.

Jorgen Amstel van

Beleefd en snel

Nikki Hofman

Goede service, mooi gordijn en goede prijzen.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

inie Paulus

Alleen maar lovend

Opvallende sterke punten:

snelle levering. 1 minpuntje: USB heeft een timeslot van de hele dag, terwijl de andere bezorgers op zijn hoogst 1 dagdeel zeggen, maar daarna het nog specificeren.

Heidi Lauwers

snelle levering

Kevin Mout

Klantenservice is top!

Opvallende sterke punten:

Snelle levering, goede klantenservice en duidelijke website.

Jolanda Klopman

Zeer tevreden, snel geleverd en makkers te monteren

Opvallende sterke punten:

Duidelijke montage beschrijving, netje en snel verzonden

daniel willegems

Niets negatief te zeggen , eenvoudig te bestellen en vlugge levering

Opvallende sterke punten:

eenvoudig te bestellen vlug geleverd en duidelijke mails

Deymaris Morales

Positief