Reviews

9.3 / 10
56 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid / Service
9.4/10
Kwaliteit van de producten
9.2/10

56 Reviews

Anoniem

10/10

Naar alle wensen en goed product


Patrick

8/10

Professioneel en snel


Lisa

10/10

Erg tevreden wat betreft service en producten


Robert

9/10

Goed advies op maat aan huis, snel geleverd en netjes gemonteerd.


Dirk jansen

10/10

Geweldig geholpen. Mooie luxaflex op maat nu in de slaapkamer.
Ware vakmensen!


Anoniem

10/10

Van begin tot het eind goed geholpen.


Arnold

2/10

Begin Oktober bezoek gehad. Contact was prettig en alles werd netjes ingemeten. Voor onze nieuwbouwwoning wilden we geheel laten voorzien van raamdecoratie. Zelfde avond offerte en snel de knoop... Begin Oktober bezoek gehad. Contact was prettig en alles werd netjes ingemeten. Voor onze nieuwbouwwoning wilden we geheel laten voorzien van raamdecoratie. Zelfde avond offerte en snel de knoop doorgehakt. Bestelling gedaan en 50% (Ruim 2 duizend euro) aanbetaald. En toen begon de ellende: men kan wegens conflict met de fabrikant niet leveren en bedrijf is niet meer bereikbaar. Er wordt niet gereageerd op mails en telefoon wordt niet opgenomen. Na een aangetekende brief gestuurd te hebben een summiere reactie met veel smoezen. Maar er wordt niet geleverd en de toezegging dat geld teruggestort gaat worden is niet nog steeds niet gedaan. Nu na ruim 2 maanden hebben we nog steeds geen raamdecoratie, aanbetaling is niet teruggestort en ben zwaar gefrustreerd. Beste mensen bestel hier voorlopg niet!! Er loopt nu een klacht via keurmerk webshop, waarschijnlijk wordt dit voorgelegd aan de geschillencommissie. Ga tevens aangifte doen bij de politie. Wees gewaarschuwd!

Reactie Raama Raamdecoratie:

Bovenstaande klacht is een geruime tijd geleden opgelost en de klant is dan ook netjes terugbetaald!
Door een conflict met een leverancier werden de producten tijdelijk niet meer uitgeleverd...
Bovenstaande klacht is een geruime tijd geleden opgelost en de klant is dan ook netjes terugbetaald!
Door een conflict met een leverancier werden de producten tijdelijk niet meer uitgeleverd met vervelende gevolgen van dien.
De klant is destijds op de hoogte gesteld van het probleem maar helaas heeft een passende oplossing meer tijd in beslag genomen dan verwacht.
Uiteraard had dit nooit mogen gebeuren en we betreuren dan ook zeer dat de situatie destijds zo gelopen is.
Gelukkig is het een probleem uit het verleden door het wegknippen van de middenpartij en zullen we voortaan zelf de producten direct leveren aan de klant.
Sneller, goedkoper en van hogere kwaliteit dan ooit te voren met de service van Raama!


Anoniem

8/10

Goede dienst van begin tot eind


Anoniem

10/10

Goede service , klantverdienlijk.