8.5/10

Petra Visser

Kleine bestelling gedaan als particulier .Zondag besteld en dinsdag morgen al geleverd.Wij zijn zeer tevreden over afhandeling en levering .

Duidelijke site met voldoende en goede informatie

Burggraaf

Prima service snelle levering

Gezocht op internet naar led-spotjes voor inbouw onder keukenkastjes voor vervanging bestaande halogeenspotjes. Product van R&M verlichting bood geschikt product voor godenprijs. Product is snel... Gezocht op internet naar led-spotjes voor inbouw onder keukenkastjes voor vervanging bestaande halogeenspotjes. Product van R&M verlichting bood geschikt product voor godenprijs. Product is snel geleverd en voldoet prima.

Geweldig goed product! Mooie vormgeving van de lampjes. Technische uitvoering heel goed (dunne soepele draadjes aan 12V-kant. Werkt prettig bij retrofit).

Schroefjes in transformator waren niet erg degelijk. Heb 3 van de 8 schroefjes vervangen.

mentie

Correct en stipt qua levering.
geen opmerkingen.

vlugge levering

It was professionnel and clear. No surprise except this survey in Dutch.

Order follow up. We have received several e-mail in order to follow the status of this order.

Payment by credit card ( Mastercard, Visa ) would be more confortable.
Dispatching cost is quite expensive .
It can be considered as normal cost for an emergency delivery but it was not...
Payment by credit card ( Mastercard, Visa ) would be more confortable.
Dispatching cost is quite expensive .
It can be considered as normal cost for an emergency delivery but it was not my need....

Peterspots

Prima. Ik had een vraag over de combinatie van bepaalde onderdelen. Gebeld en prima uitgelegd. Na betaling binnen enkele dagen spullen ontvangen.

Goede service

Mijn bestelling is netjes en snel afgeleverd. de lampen zijn precies wat ik besteld heb.

Perfecte afhandeling