Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

De werkzaamheden (Tonzon vloerisolatie en bodemfolie) zijn geheel conform offerte en afspraken uitgevoerd door klantvriendelijk en deskundige medewerker.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Offerte uitbrengen zou iets sneller kunnen. Al het andere op het huidige niveau zien te houden.

H.Huizer

Correct en kom afspraken na

huisadres vermelden in Garantiecertificaat

Ik heb een positieve ervaring met Quist. Alles netjes geregeld, goed contact via mail en telefoon, vriendelijke medewerkers. De verkoper mag zich in het begin wat terughoudender opstellen, door niet... Ik heb een positieve ervaring met Quist. Alles netjes geregeld, goed contact via mail en telefoon, vriendelijke medewerkers. De verkoper mag zich in het begin wat terughoudender opstellen, door niet meteen te vragen hoe het met mij gaat, terwijl hij mij niet persoonlijk kent.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Een (telefoon)gesprek niet beginnen met de vraag hoe het met mij gaat. Dat is niet relevant en te persoonlijk.
Van tevoren aangeven dat we de vloerverwarming een dag van tevoren uit moeten zetten, zodat degene die onder de grond moet zijn werk in betere omstandigheden kan uitvoeren.

Patrick (Rhoon)

Zeer positief. Tijdens het eerste bezoek werd alles duidelijk uitgelegd en bij ons ook de kruipruimte geïnspecteerd (de enige van de 4 partijen). Hierna was de keuze snel gemaakt en zijn we akkoord... Zeer positief. Tijdens het eerste bezoek werd alles duidelijk uitgelegd en bij ons ook de kruipruimte geïnspecteerd (de enige van de 4 partijen). Hierna was de keuze snel gemaakt en zijn we akkoord gegaan met de offerte. Ook de uitvoering in 2 fasen ging snel, netjes en voorspoedig. Voordat we het wisten was onze kruipruimte geïsoleerd. Zeker een aanrader.

Geen voor Tonzon

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Na voorinspectie iets eerder planning laten weten.

Thielen

Snel en netjes gewerkt, goede service en vriendelijke mensen

ga zo door

A. Strohmeijer

Keurig uitgevoerd zoals afgesproken

geen verbeterpunten

Jannie de Graaf

Ik ben heel erg tevreden , van begin tot het einde, heel klantvriendelijk en attent. Keurig op tijd.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Ik heb geen zaken kunnen ontdekken die beter kunnen

Deskundig, goede informatie, werken netjes zonder overlast

Geen idee

Erg goede ervaring

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Kan niets verzinnen. Alles is erg goed verlopen van offerte aanvraag tot installatie.