Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?
9.5/10

Onze ervaring met het bedrijf is zeer positief. Van offertetraject tot uitvoering. Met name de persoonlijke benadering, het deskundig advies en de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd zijn... Onze ervaring met het bedrijf is zeer positief. Van offertetraject tot uitvoering. Met name de persoonlijke benadering, het deskundig advies en de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd zijn zeer positief te noemen. Niet alleen is er bijzonder netjes gewerkt, maar ook de afwerking en nazorg zijn zeer professioneel.
Ik ben dan ook zeer tevreden.

L.C. Bouter

Deskundig advies en flexibiliteit bij de uitvoering

Zeer goede ervaring. Een goed adviesgesprek met daarna een goede uitvoering van de werkzaamheden.

J.H. Popijus, Dordrecht

Goed contact gedurende het gehele traject van verkenning t/m oplevering; technisch inhoudelijk en waar nodig aanvullende info opvragend. Veilige en nette werkwijze.

Ruud

Zeer duidelijke informatie en communicatie door Quist Vloerisolatie. Klantgerichtheid is uitstekend.
Zeer vakkundige uitvoering van de kruipruimte-isolatie .

P. van Lent

Quist Vloerisolatie geeft goede adviezen en levert prima kwaliteit.

Arja Ridwan

Uitstekende vakmensen

Ik ben op een persoonlijke, vriendelijke en vertrouwingwekkende en vakkundige manier behandeld en geholpen.

Professioneel

Corrie Zwaaneveld

Dhr. Quist komt zeer deskundig en betrouwbaar over. Het contact verliep prettig.
De medewerkers zijn rustige, beleefde, prettige, hardwerkende mensen.