Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?
9.5/10

Marielle van Heeren

nvt

Die Bruine

Serieus aardige, sociale, mensen.

Ik kan niets bedenken.

Hakkesteegt

Zeer goed.er werd veilig en netjes gewerkt alles werd goed afgehandeld
Offerte was duidelijk.
En goede communicatie van afspraken

Zou het niet weten

K. Lammerse

Zeer positief, een prettige benadering en een heldere offerte en een correcte en zorgvuldige uitvoering van de afspraken.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Wij hebben niets aan te merken en zijn zeer tevreden.

Leo Apon

Onze ervaring is erg goed! Vooraf wordt goed gekeken wat de wensen en verwachtingen zijn. Er wordt nauwkeurig gewerkt. Kwaliteit is belangrijk bij Quist!

Ga zo door!

Nette voorlichting, goed verzorgde uitvoering. Prettige contacten.

Zowel tijdens de orientatie fase en adviezen over de voor ons geschikte isolatie keuze voorafgaand aan de gedetailleerde offerte alsook bij de uiteindelijke installatie en oplevering, heeft Quist... Zowel tijdens de orientatie fase en adviezen over de voor ons geschikte isolatie keuze voorafgaand aan de gedetailleerde offerte alsook bij de uiteindelijke installatie en oplevering, heeft Quist Vloerisolatie zich zeer vakkundig en professioneel opgesteld.
Wij zijn uitermate tevreden over de geleverde isolatie en wij zullen zeker besparen op ons energie verbruik. Verder is het wooncomfort sterk verbeterd.

Onze ervaring met Quist Voerisolatie is zeer positief. Met name de het persoonlijke klantcontact als ook de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd hebben wij als zeer positief ervaren. Er... Onze ervaring met Quist Voerisolatie is zeer positief. Met name de het persoonlijke klantcontact als ook de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd hebben wij als zeer positief ervaren. Er is door het bedrijf niet alleen bijzonder netjes gewerkt, maar ook de afwerking en nazorg zijn zeer professioneel opgepakt en uitgevoerd.
Ik ben dan ook zeer tevreden.

Onze ervaring met het bedrijf is zeer positief. Van offertetraject tot uitvoering. Met name de persoonlijke benadering, het deskundig advies en de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd zijn... Onze ervaring met het bedrijf is zeer positief. Van offertetraject tot uitvoering. Met name de persoonlijke benadering, het deskundig advies en de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd zijn zeer positief te noemen. Niet alleen is er bijzonder netjes gewerkt, maar ook de afwerking en nazorg zijn zeer professioneel.
Ik ben dan ook zeer tevreden.

L.C. Bouter

Deskundig advies en flexibiliteit bij de uitvoering