Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

M. Heilema

Uitstekend

geen verbeterpunten

Bart

Dhr Quist komt zijn afspraken goed na reageert adequaat. Werkzaamheden zijn heel netjes en snel uitgevoerd.

Gera Pas-Clements

Heel positief. Er werd heel goed mee ons meegedacht toen er een kink in de kabel zat vanuit onze kant. Maar er werd meegedacht over een oplossing en die kwam er, volledig naar tevredenheid van beide... Heel positief. Er werd heel goed mee ons meegedacht toen er een kink in de kabel zat vanuit onze kant. Maar er werd meegedacht over een oplossing en die kwam er, volledig naar tevredenheid van beide partijen.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Geef helderheid over het “puinruimen” in een kruipruimte. Dat jullie dat niet zelf doen, maar uitbesteden tegen een meerprijs of dat de klant zelf iets regelt. Bij het inmeten kwam dat op ons anders... Geef helderheid over het “puinruimen” in een kruipruimte. Dat jullie dat niet zelf doen, maar uitbesteden tegen een meerprijs of dat de klant zelf iets regelt. Bij het inmeten kwam dat op ons anders over, namelijk. Uiteindelijk wel goed gekomen, gelukkig.

familie de Jonge

Duidelijk verhaal met uitleg

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

ik heb even moeten wachten op mijn offerte

De Groot

Heel goed. Vanaf offerteaanvraag tot uitvoering prima.

Niet. Alles prima geregeld

Marc Cohen

Prima, duidelijke uitleg, heldere offerte en werkzaamheden keurig en snel uitgevoerd. vriendelijk en net personeel.

Geen op-of aanmerkingen.

M.J.Hamakers

Uitsluitend goede ervaring. Goede een snelle service en duidelijkheid in werkzaamheden inl opvolging

geen aanbeveling

Peeman

Prima, komt allee afspraken na en werken netjes

Geen verbeter punten

Kerpel

Prima service, nette uitvoering van de werkzaamheden

geen idee

Lars

Top snel geinstalleerd en netjes geholpen over de gehele installatie periode

Online betalingen aannemen