Quint

7.4/10
Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Verzorging zeer goed, onduidelijkheid over duur van de cursus, zeer weinig structuur in de lessen - teveel aandacht voor incidenten waardoor het tempo zeer traag was.

Reactie Quint:

Beste student,
Bedankt voor je feedback.
Beste student,
Bedankt voor je feedback.
Vervelend om te horen dat je je leerdoelen onvoldoende hebt bereikt en de stof niet goed aansloot op de praktijk. We komen graag met je in contact om op die manier te zoeken naar een oplossing om je leerdoelen wel te bereiken en de vertaalslag naar de praktijk te maken.
Je kunt ons bellen op 0203053701 of mailen naar academy@quintgroup.com
Hartelijke groet,
Team Academy
Quint Wellington Redwood

Redelijk.
In de enquête kan je niet weer naar de vorige pagina, de datum moet je handmatig invoeren: niet erg professioneel;
De locatie erg mooi, de airco en lunch minder;
De...
Redelijk.
De locatie erg mooi, de airco en lunch minder;
De cursus interessant alleen dan wel jammer dat de PowerPoint dan volledig in het engels is (2017)

Dave de Lang

Positief

Goede faciliteiten

Hayo Lubbers

Initiële uitnodiging was niet aangekomen, overig prima georganiseerd.

George van Bohemen

Nuttig en goed als basis

- Ik vond de slides erg statisch. Had wat mij betreft wel wat meer visualisaties in gemogen, dan onthoud je alles ook beter is mijn ervaring.
- Zaten fouten in de oefeningen.
- Ik miste...
- Zaten fouten in de oefeningen.
- Ik miste een wat actievere oefening

Voor de rest prima, belangrijkste onderwerpen kwamen wel aanbod.

Richard van der Veen - Quint

De communicatie met Quint Academy was goed. De mail met de uitnodiging werd op tijd verstuurd en ik werd goed ontvangen op de locatie.
Op zich was de training goed en na twee dagen ben ik...
Op zich was de training goed en na twee dagen ben ik goed geïnformeerd over ITILv4.
We hadden 2 trainers voor de verschillende dagen en dat was voor deze training goed, want de 2de trainer had meer praktijkvoorbeelden over de theorie dan de trainer van de eerste dag.
Het is belangrijk om te weten dat er verschil is tussen v3 en v4 en dat wordt in deze training wel duidelijk.

De training lijkt zich nog te ontwikkelingen maar voor iedereen die de nieuwste trend in ITIL wil volgen zeker de moeite waard.