Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Tjardo Knopper

Dit was mijn 2e training en wordt als zeer positief ervaren. De theorie draagt in zekere zin bij aan de praktijk en werd goed overgedragen.

Bobby Lupker / Havenbedrijf

Goede ervaring, goede communicatie en professionaliteit.

Manier van presenteren van Harriette vond ik heel erg fijn! Ze beheerst de materie goed en kon goed ook heel goed de link naar HBR maken.

Quint in class training SIAM

M. A. van Dort

In aanraking gekomen via de externe opleidingen inkoper van mijn eigen organisatie. De communicatie voor de training verliep goed, geen onduidelijkheden over de procedure. Er wordt snel antwoord... In aanraking gekomen via de externe opleidingen inkoper van mijn eigen organisatie. De communicatie voor de training verliep goed, geen onduidelijkheden over de procedure. Er wordt snel antwoord gegeven op vragen. De training zelf verliep goed, ik heb hier een positieve ervaring aan overgehouden. Veel informatie in een korte tijd, gegeven door een kundige trainer. Ik kijk met vertrouwen het examen tegemoet. Met name ook tevreden over de extra verstrekte informatie buiten de uren van de training in de vorm van .pdf en powerpoint informatie.

Willy van Kampen

Op zich geen problemen. Ik vond alleen het cursus-materiaal (461) niet gebruiksvriendelijk en de e-learning video’s enigszins gekunsteld. Ik zou mij kunnen voorstellen dat het cursusmateriaal in... Op zich geen problemen. Ik vond alleen het cursus-materiaal (461) niet gebruiksvriendelijk en de e-learning video’s enigszins gekunsteld. Ik zou mij kunnen voorstellen dat het cursusmateriaal in meerdere delen wordt aangeboden en dat voor de video’s meer tijd wordt genomen om deze aantrekkelijker te maken (nu wat angstige houding naar de camera).

Elena Kuil / RVO.nl

Prima, duidelijke informatievoorziening

Prima verzorgde training. Locatie was helaas niet voorzien van airco, maar er is wel ad hoc geprobeerd hier een mouw aan te passen via ventilatoren en mobiele airco.

Uitnodiging was op tijd en helder

Belastingdienst

Goed; fijn dat er ruimte gegeven wordt voor onderlinge discussie, informatie- en ervarings-uitwisseling.

Reactie Quint:

Bedankt voor de positieve feedback. Wie zien je graag een keer terug bij een van onze trainingen!