Quint

7.4/10
Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Training had wat meer energie in mogen zitten. Is digitaal lastig te bereiken misschien.

Goede ervaring, lesstof duidelijk en facilitair goed verzorgt.

Mijn ervaring is goed. Wel wat verwarring gehad over de duur van de training. Deze was 1 dag ipv 2 dagen. In de mail las ik dit achteraf wel maar had ook een link naar materiaal van 270pagina's.... Mijn ervaring is goed. Wel wat verwarring gehad over de duur van de training. Deze was 1 dag ipv 2 dagen. In de mail las ik dit achteraf wel maar had ook een link naar materiaal van 270pagina's. Heb daardoor deze "red flag" gemist omdat de grootte van dit document mij niet deed twijfelen aan de duur van de training. Achteraf had ik anders tijdens de training ook andere vragen gesteld. Ik was nu in de veronderstelling dat we op dag twee meer de details in zouden gaan. Met de ervaring van nu beoordeel ik de inhoud als goed wetende dat de training 1 dag was.

Mogelijk heeft ook de interne communicatie bij RVO bijgedragen aan het verkeerde beeld over de duur.

Digitale training Prince2 Agile Practitioner

Positief. Goede voorbereiding & info vooraf, en inspirerende training!

Scum foundations en Product owner course

Erg positief! Lucie had goed door wat er in de groep leefde. Erg prettige persoonlijkheid!