Quint

Matig.
Lessen:
Matig.
Lessen:
De docent was vast heel kundig maar ik heb er weinig van gemerkt. De lessen bestonden grotendeels uit voorlezen van de sheets. Er werden wel een aantal praktijk voorbeelden gebruikt maar, hier had voor wat mij betreft meer gebruik van gemaakt kunnen worden.
Manier van examen doen:
Examen systeem blijkt bij mij niet te werken (computer tests gedaan lege kamer en paspoort laten zien. Ik zat helemaal start klaar kreeg vraag 1 te zien en toen.... niets meer. 2 uur met de dames van de support geprobeerd de boel aan de praat te krijgen maar dit is helaas niet gelukt. Hierdoor heb ik nog geen examen kunnen doen en wacht ik nu op een oplossing van de quint Academy.

Update: Oplossing van de Quint Academy is om klassikaal examen te gaan doen. En hierbij een leenlaptop te gebruiken.
Met deze oplossing ben ik tevreden en ik heb inmiddels de examen datum afgesproken.

Redelijk, het is pas laat duidelijk wanneer een training door gaat. Een week van tevoren is dat pas bekend. Dat is niet handig, omdat je dit inplant ivm je werkzaamheden. Meer zekerheid is gewenst.

Reactie Quint:

Beste student,
Bedankt voor je feedback.
Beste student,
Bedankt voor je feedback.
Vervelend om te horen dat je je leerdoelen onvoldoende hebt bereikt en de stof niet goed aansloot op de praktijk. We komen graag met je in contact om op die manier te zoeken naar een oplossing om je leerdoelen wel te bereiken en de vertaalslag naar de praktijk te maken.
Je kunt ons bellen op 0203053701 of mailen naar academy@quintgroup.com
Hartelijke groet,
Team Academy
Quint Wellington Redwood

Erg prettig, duidelijke communicatie over locatie en goede docent met veel kennis

Rijkswaterstaat

Locatie goed bereikbaar, goede lunch, schone voorzieningen.

De definitieve bevestiging voor de training was voor uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de training toegezegd. Dit duurde iets langer, relevant omdat de locatie niet bekend was. Uiteindelijk bleek... De definitieve bevestiging voor de training was voor uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de training toegezegd. Dit duurde iets langer, relevant omdat de locatie niet bekend was. Uiteindelijk bleek de training in Amstelveel te worden gegeven, wat voor mij erg prettig was. De verdere informatievoorziening was adequaat.

Volkan

Zeer goede trainer en erg leerzaam

Stephan Antuma

Het proces van aanmelden verliep soepel. De bevestiging was toegezegd voor uiterlijk twee weken voor de training. Dit was een paar dagen later, wat voor wat aanvullend mailcontact heeft gezorgd. De... Het proces van aanmelden verliep soepel. De bevestiging was toegezegd voor uiterlijk twee weken voor de training. Dit was een paar dagen later, wat voor wat aanvullend mailcontact heeft gezorgd. De training voldeed verder aan de verwachtingen. Op voorhand leek 1,5 dag vrij kort voor de hoeveelheid stof, maar alles is min of meer behandeld. De locatie was voor mij (woonachtig in Amsterdam) zeer goed te bereiken.

Wilco Sjardijn

Goede ontvangst, documentatie vooraf gestuurd, compleet, route naar locatie duidelijk. Lunch goed verzorgd, voldoende ruimte voor eigen invulling (pauze etc)

Goede ervaring

Goede ervaring