Quint

7.4/10
Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Locatie - zeer prettig qua ruimtelijke opzet, visuele middelen waren prima in orde. Interactie met docent was zeer goed. Lesmateriaal was ook helder van opzet. Plus de gezamelijke lunch op het... Locatie - zeer prettig qua ruimtelijke opzet, visuele middelen waren prima in orde. Interactie met docent was zeer goed. Lesmateriaal was ook helder van opzet. Plus de gezamelijke lunch op het terras !

Een bedrijf wat goede trainingen geeft. Duidelijke uitleg en zeer veel aan gehad.

Aangezien de training via de werkgever is geboekt heb ik niet veel met Quint te maken gehad. Ik ben erg te spreken over de trainer Eppo Luppes, hij geeft prettig en duidelijk uitleg.

Op zich prima. Vervelend dat het op mijn privécomputer moest over zoom.

Ondanks het mijn eerste online cursus was en ik hier niet op stond te springen is het me allemaal goed bevallen. PErsoonlijk ben ik nog wel iets meer van het "klasje", maar Eppo heeft het... Ondanks het mijn eerste online cursus was en ik hier niet op stond te springen is het me allemaal goed bevallen. PErsoonlijk ben ik nog wel iets meer van het "klasje", maar Eppo heeft het goed en duidelijk uitgelegd.

Cursus Prince2 Foundation

Prima online cursus

Ik vond het een hele mooie cursus die me veel inzichten in Agile Tester heeft gegeven, de mix tussen de theorie en de oefeningen in Mural. Sander legde het ook goed uit.