Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

asr

Goede ervaring, zowel met de training als met de training over het werken met sprints.

a.s.r.

Agile training bij a.s.r.

Miriam Hennevelt

Prima opleiding. Vraag me alleen af of ik er voldoende aan heb (tezamen met de scrumgids) om examen te doen.

Reactie Quint:

Wanneer je twijfelt of je voldoende bent voorbereid op het examen, kun je altijd contact opnemen met onze docent. Je kunt dan je vragen stellen, even sparren en toetsen of je de materie voldoende... Wanneer je twijfelt of je voldoende bent voorbereid op het examen, kun je altijd contact opnemen met onze docent. Je kunt dan je vragen stellen, even sparren en toetsen of je de materie voldoende beheerst. Een mailtje naar academy@quintgroup.com volstaat of neem rechtstreeks contact op met de docent.

HSO

Erg positief en snelle communicatie.

Miranda de Ruijter/asr

Training was goed, ik vind echter de begeleiding van Quint bij het werk nog iets nuttiger

Hele goede ervaring en een leuke trainer!

Kevin heeft inhouse bij UMCU de training Leading SAFe verzorgd. Uit alles blijkt dat hij zeer deskundig is en de situatie bij UMCU goed kent. Daarnaast een zeer prettige persoon om mee te werken. Kevin heeft inhouse bij UMCU de training Leading SAFe verzorgd. Uit alles blijkt dat hij zeer deskundig is en de situatie bij UMCU goed kent. Daarnaast een zeer prettige persoon om mee te werken.

De groep weeraan hij de training gaf was niet homogeen qua voorkennis. Dit maakte de training soms moeilijk te volgen.

De trainer heeft er alles aan gedaan, onder andere met oefeningen, om de groep voor te bereiden voor de certificering.

Reactie Quint:

Dankjewel voor je positieve feedback. Een mooie pluim voor Kevin!

Duidelijke training, eerste dag wel ineens heel veel stof. Wel goed te volgen! Materiaal niet op tijd aangeleverd, maar wordt direct opgelost dus dat is fijn.

Laurens Niereisel RWS

Cursus was interessant, intensief en goed gegeven. De trainer was enthousiast, zeer deskundig en kon goed de link leggen met de praktijk