Quint

7.4/10
Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Veel afwisseling in de manier van werken, interactie en actie.

Was een gezellige training, maar dat was het dan ook. Ik had er zoveel meer van verwacht. Lesmateriaal niet op tijd gedeeld waardoor je je niet goed kon voorbereiden. Tevens geen contact gegevens... Was een gezellige training, maar dat was het dan ook. Ik had er zoveel meer van verwacht. Lesmateriaal niet op tijd gedeeld waardoor je je niet goed kon voorbereiden. Tevens geen contact gegevens als er iets niet geleverd is of ontbreekt. Ook de online cursus vond ik erg rommelig en onoverzichtelijk.

Ik ervaar Quint als een prima opleidingsinstituut echter de Prince2 Practioner opleiding vergt mijne inziens een andere aanpak. Ipv een training voor het examen is het leerzamer om een case uit te... Ik ervaar Quint als een prima opleidingsinstituut echter de Prince2 Practioner opleiding vergt mijne inziens een andere aanpak. Ipv een training voor het examen is het leerzamer om een case uit te werken waarbij het boek wordt gebruikt om een project invulling te geven en zo mogelijk op maat te maken voor de eigen organisatie

Enthousiaste, creatieve trainers die goed kunnen inspelen op de groep en de dynamiek er zelfs online in kunnen houden. Duidelijk verhaal

De training was erg interessant. Bij veel van de theorie die voorbij kwam waren er elementen die ik tijdens mijn opleiding (Commerciële Economie, Hogeschool Utrecht) ook al eens voorbij zag... De training was erg interessant. Bij veel van de theorie die voorbij kwam waren er elementen die ik tijdens mijn opleiding (Commerciële Economie, Hogeschool Utrecht) ook al eens voorbij zag komen.

Het spel dat we hebben gespeeld vond ik zelf erg lastig te begrijpen. Achteraf gezien denk ik dat een heel klein beetje meer uitleg ervoor had gezorgd dat het spel beter te begrijpen was (sneller). Pas na de training was het voor mij iets duidelijker hoe het in elkaar zat.

Op een later moment ben ik zelf nog eens over het spel gaan denken, hoe het beter had gekund (wat betreft interface, maar vooral ook de manier van spelen). Pas toen werd het spel me echt duidelijk en zag ik ook de koppeling met LEAN pas.

Aanvankelijk zag ik het spel dus als een leuke onderbreking, zodat we niet alleen maar informatie aan het ontvangen waren. Pas na de training zag ik de toegevoegde waarde van het spel: a.d.h.v. de rollen en doelstellingen e.d. begon ik te denken aan een goede strategie voor het spel. Later ook over toepassing in de praktijk.

(Wat misschien ook niet helemaal meehielp bij het (begrijpen van) spel was de rol die ik in de haast moest kiezen: Product Owner. Voor mij was het al een persoonlijke overwinning toen ik op dag 2 zeer nadrukkelijk om uitleg heb gevraagd aan de groep.)

Goede training.
Je krijgt wel in zeer korte tijd enorm veel informatie over je heen, wat de training best wel zwaar maakt.
Op een gegeven moment zit je hoofd vol en neem je niks meer op.

Het was mijn eerste training bij Quint, helaas ben ik er met andere verwachtingen ingestapt, waardoor de training niet heeft opgeleverd wat ik had gehoopt.
SAFe voor scrum master ging mijn...
SAFe voor scrum master ging mijn inziens teveel in op de rol van de scrum master in het Agile werken (dus meer PSM1) dan echt op het SAFe model.

Duidelijk, goed te begrijpen, leerzaam.

Uitstekende cursussen, interactief en leuk om te volgen. Goede, ervaren en capabele trainers.