Quint

7.4/10
Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Goede training met ruimte voor interactie tussen deelnemers onderling en met trainer (het aantal deelnemer was in dit geval klein en kwam voor een groot deel uit dezelfde organisatie). Aandacht voor... Goede training met ruimte voor interactie tussen deelnemers onderling en met trainer (het aantal deelnemer was in dit geval klein en kwam voor een groot deel uit dezelfde organisatie). Aandacht voor de specifieke situatie van de deelnemers is positief.

Zeer positief, heldere communicatie, duidelijk en professioneel

Ik heb deze training niet ingeschreven en niet bezocht

Prima ervaring,

Gedreven, goede kennis van de materie en gewoon leuk

Ik vond het een heel leuke cursus. Ondanks dat de training digitaal gegeven werd was het zo ingestoken dat het een mooie interactie training werd. Top! Verder is mijn ervaring met de trainers ook... Ik vond het een heel leuke cursus. Ondanks dat de training digitaal gegeven werd was het zo ingestoken dat het een mooie interactie training werd. Top! Verder is mijn ervaring met de trainers ook goed. Goede kennis en ook goed hoe ze ons triggeren om de vertaalslag te maken naar eigen werk.

Zeer prettig en interactief

2 SAFe trainingen gehad.

Mooi opgebouwde training, goed gebruikte voorbeelden, Agile aangepakt, professioneel, voldoende pauze.