Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Jerry Schaake

Fijne cursus met goede mix tussen theorie en oefeningen

DICTU

Ondanks de Corona maatregelen was het goed geregeld wat betreft de online cursus. Wat jammer is, dat ruim een week na de training we nog steeds geen link voor het examen hebben ontvangen.

Quint

Deze training via zoom was erg prettig.

Belastingdienst

Tijdens een extra lesdag omdat het digitale mural niet werkte tijdens de les was ik niet uitgenodigd voor zoom. Ik heb gebeld en gemaild dat ik niet kon meedoen. Geen reactie, telefoon werd niet... Tijdens een extra lesdag omdat het digitale mural niet werkte tijdens de les was ik niet uitgenodigd voor zoom. Ik heb gebeld en gemaild dat ik niet kon meedoen. Geen reactie, telefoon werd niet opgenomen. Heb dus een belangrijk deel van de les gemist.

Maria Velema, RWS

Matthieu

Er goede en leerzame training. De inhoud van BiSL Next is redelijk abstract, maar daarom des te zinniger om kennis van te nemen. Verhoudingen in de organisatie in de praktijk

Nguyen

Het is een interessante en informatieve cursus. Het geeft mij andere manier van denken over procesverbetering. De trainer heeft de cursus op een leuke manier gegeven.

Ramona van Iperen

Leerzame training met enthausiaste trainer

Reactie Quint:

Beste Ramona,
Dank voor je feedback. Dit waarderen wij enorm. Fijn dat de training goed bevallen is.
Zou je ons kunnen laten weten hoe we locatie/materialen zouden kunnen...
Beste Ramona,
Zou je ons kunnen laten weten hoe we locatie/materialen zouden kunnen verbeteren?
Bedankt!

RvdK

Prima geregeld in deze corona tijd. Leerpunt is om het lesmateriaal En het handboek (ruim) van te voren te sturen en aan te geven wat nodig is aan voorbereiding.