Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Defensie

Was online en daardoor minder persoonlijk en interactie

Kristin / Min. van Financiën

Lessen van voldoende kwaliteit. Voldoende afwisseling. Prima duur van de training.

Mike

Ontzettend leuke en interactieve training. Alle tools werden in de strijd gegooid. Denk aan kennisquizzen, een digitaal whiteboard, groepsdiscussies en slides in afwisseling met de docent die op een... Ontzettend leuke en interactieve training. Alle tools werden in de strijd gegooid. Denk aan kennisquizzen, een digitaal whiteboard, groepsdiscussies en slides in afwisseling met de docent die op een flip-over de stof visueel maakte. Echt een aanrader om je tijd nuttig te besteden in deze corona crisis

Sander Wels / Belastingdienst

De informatie over de Zoom meeting was rommelig en te laat. De trainer moest noodgrepen uithalen om alle cursisten op tijd bij de training te krijgen.

Jaco Vroegop / Politie

Prima, alleen tijdens de Corona tijd moeilijker te bereiken

Ministerie van Defensie

Middelmatig

Defensie

Ik vind de communicatie met Quint Academy zeer slecht. Als je belt naar het algemene nummer kan de telefoniste geen antwoord geven, dit moet weer doorgestuurd worden naar een ander team. Voordat je... Ik vind de communicatie met Quint Academy zeer slecht. Als je belt naar het algemene nummer kan de telefoniste geen antwoord geven, dit moet weer doorgestuurd worden naar een ander team. Voordat je antwoord hebt duurt het ook weer een tijd. Ook wordt niet tijdig gereageerd op de mail. Daarnaast staat het materiaal wat wij hebben gekregen vol met fouten in de zin van letters vergeten, bullets vergeten, woorden niet dikgedrukt. Ik heb begrepen dat dit boek weer door iemand anders is gemaakt dan Quint zelf. Misschien is het een idee om dit boek zelf eens door te nemen. Ook wist de trainer onze namen en emailadressen niet. Ik neem aan dat Quint aangeeft wie er op (online) cursus bij hem komen. Ook wist hij niet hoe wij toegevoegd moesten worden aan de meeting. Ik maakte mij vanaf dag 1 al zorgen omdat wij een half dagdeel achter liepen. Ook op dag 2 maakte ik mij zorgen omdat we weer een half dagdeel achter liepen en of we het wel zouden redden en genoeg tijd zouden hebben. Op de derde dag in nog geen half uur hebben we een heel dagdeel afgeraffeld. Dit vond ik niet echt netjes. Kortom ik heb gemerkt dat jullie via meerdere schijven werken en dat blijkbaar niet werkt: QUINT, zzp'er en iemand anders die dit boek heeft gemaakt.

Defensie

Deze opleiding was mijn eerste ervaring en die was prima.