Quint

7.4/10
Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Ik vond het een erg leerzame maar ook leuke training. Het was, ondanks de beperkingen van Webex een goede interactieve training waar ik veel van geleerd heb. Top!

Good training but a bit fast paced.

Duidelijke uitleg en op een heldere manier gebracht door de trainer

Duidelijke training met goede hulpmiddelen

Ik vond het een fijne ervaring

Lesmateriaal alleen in Engels beschikbaar en alleen online. Nederlandstalig naslagwerk erbij leveren mis ik. Aansluiting op de praktijk bij RvIG ontbrak, terwijl deze cursus voor een grote groep... Lesmateriaal alleen in Engels beschikbaar en alleen online. Nederlandstalig naslagwerk erbij leveren mis ik. Aansluiting op de praktijk bij RvIG ontbrak, terwijl deze cursus voor een grote groep RvIG medewerkers wordt verzorgd.

Heel prettig. Ik had in het begin problement met mijn audio maar als nog kon ik de cursus goed volgen.

Leuk gebruik van Mural in plaats van veel sheets. Voordeel van sheets is dat je die makkelijker nog een keer kunt doorbladeren als je die hebt opgeslagen in plaats van een Mural pagina. Leuk gebruik van Mural in plaats van veel sheets. Voordeel van sheets is dat je die makkelijker nog een keer kunt doorbladeren als je die hebt opgeslagen in plaats van een Mural pagina.
Uitwisseling van informatie en ervaring over SCRUM is ook als meer ervaren SCRUM-gebruiker nuttig (ook als je al lang gecertificeerd bent).

Goede training met ruimte voor interactie tussen deelnemers onderling en met trainer (het aantal deelnemer was in dit geval klein en kwam voor een groot deel uit dezelfde organisatie). Aandacht voor... Goede training met ruimte voor interactie tussen deelnemers onderling en met trainer (het aantal deelnemer was in dit geval klein en kwam voor een groot deel uit dezelfde organisatie). Aandacht voor de specifieke situatie van de deelnemers is positief.