Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Politie

Boeking voor de training was snel gedaan, uitnodiging en leerstof snel binnen via mail. Agile/Scrum foundation gedaan, ik vond persoonlijk dat 1 dag te weinig is hiervoor. het is veel stof en in... Boeking voor de training was snel gedaan, uitnodiging en leerstof snel binnen via mail. Agile/Scrum foundation gedaan, ik vond persoonlijk dat 1 dag te weinig is hiervoor. het is veel stof en in middag wordt je concentratie toch wat minder. de opdrachten in groepjes doen in Mural is prettig maar ik vind dat er te weinig uitleg gegeven wordt over de stof zelf.

Deelname aan Lean IT Foundation training. Virtueel via Zoom.

Ik ben werkzaam bij Quint als consultant

Overall positief

Defensie

Er is wel een goede docent , alleen deze kregen we pas de tweede dag

J. Heutink / Nationale Politie

Alles was keurig geregeld. Voor een digitale training vond ik hem te lang: 3 dagen achter elkaar van 9-4 én huiswerk is een informatie overload. Ook was de stof zo veel dat we de praktijk oefeningen... Alles was keurig geregeld. Voor een digitale training vond ik hem te lang: 3 dagen achter elkaar van 9-4 én huiswerk is een informatie overload. Ook was de stof zo veel dat we de praktijk oefeningen moesten overslaan. jammer want dat voegt juist zoveel toe: interactie, stof blijft beter hangen, je gaat het "licht zien" etc.

Ministerie van Defensie, DMI

Katie Vogels SSC-ICT

Prima training mogen ontvangen.