Quint

7.4/10
Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Mijn telefonische contact met Quint heb ik als zeer prettige ervaren.

Ik heb de training door Kuno als zeer prettig ervaren, alleen jammer dat mijn webex niet goed meewerkte.

Cursus is aangeboden via IND Leerportaal. Geen rechtstreeks contact gehad met Quint.

Prima agile foundation training met een prima uitleg aan de hand van praktijkvoorbeelden en oefeningen. De terminologie en principes zijn hiermee een stuk duidelijker geworden.

Cursus war geslaagd. Inhoud en tempo waren goed.

Na eerder de training SAFe for Teams te hebben gevolgd, nu dan dus SAFe for Scrum Masters. De laatste was veruit de beste, mede door één ervaren cursusleider.

In verband met verbindingsproblemen heb ik maar een gedeelte van de cursus kunnen volgen. Daardoor kan ik heel moeilijk een eindbeoordeling geven.

Isabelle vd Dussen

1 daagse Agile training (online)

Met de trainer bedoelen jullie? Die was goed.

Ik vond de training met Kuno Stomp een erg leuke training. Ondanks dat dit online moest gebeuren, was het heel leuk gedaan met interactieve opdrachten die je in groepjes moest uitvoeren. Heel goed... Ik vond de training met Kuno Stomp een erg leuke training. Ondanks dat dit online moest gebeuren, was het heel leuk gedaan met interactieve opdrachten die je in groepjes moest uitvoeren. Heel goed gedaan. Wist al wel het een en ander over Agile en Agile scrum werken, maar na de training snap ik de werkwijze nog beter. De docent was erg prettig in de omgang en weet erg veel van de materie.