Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Hayo Lubbers

Initiële uitnodiging was niet aangekomen, overig prima georganiseerd.

George van Bohemen

Nuttig en goed als basis

- Ik vond de slides erg statisch. Had wat mij betreft wel wat meer visualisaties in gemogen, dan onthoud je alles ook beter is mijn ervaring.
- Zaten fouten in de oefeningen.
- Ik miste...
- Zaten fouten in de oefeningen.
- Ik miste een wat actievere oefening

Voor de rest prima, belangrijkste onderwerpen kwamen wel aanbod.

Richard van der Veen - Quint

De communicatie met Quint Academy was goed. De mail met de uitnodiging werd op tijd verstuurd en ik werd goed ontvangen op de locatie.
Op zich was de training goed en na twee dagen ben ik...
Op zich was de training goed en na twee dagen ben ik goed geïnformeerd over ITILv4.
We hadden 2 trainers voor de verschillende dagen en dat was voor deze training goed, want de 2de trainer had meer praktijkvoorbeelden over de theorie dan de trainer van de eerste dag.
Het is belangrijk om te weten dat er verschil is tussen v3 en v4 en dat wordt in deze training wel duidelijk.

De training lijkt zich nog te ontwikkelingen maar voor iedereen die de nieuwste trend in ITIL wil volgen zeker de moeite waard.

Johan

Dit was mijn eerste training bij Quint. Alles was goed geregeld.

Oguzhan

Les ging super! Mooie praktijkvoorbeelden!

Ik kwam naar de training met hoge verwachtingen. Ik dacht dat we echt diep in de materie zouden gaan. Het bleef een vaag verhaal, zonder diepte en theorie. Ik zou meer op de theorie de training gaan... Ik kwam naar de training met hoge verwachtingen. Ik dacht dat we echt diep in de materie zouden gaan. Het bleef een vaag verhaal, zonder diepte en theorie. Ik zou meer op de theorie de training gaan bouwen ter voorbereiding voor de certificering.
En suggestie is om trainers die echt ervaring hebben in de rol van Scrum master, gebruiken als trainers.
Andere deelnemers wisten meer dan de trainer uit ervaring. Van deze deelnemers heb ik meer geleerd dan van de trainer.

Reactie Quint:

Beste student,
Bedankt voor je feedback.
Beste student,
Bedankt voor je feedback.
Vervelend om te horen dat je onvoldoende bent voorbereid op het examen. Wij proberen altijd een goede mix te vinden tussen examentraining en oefeningen om met de inhoud te werken. We komen graag met je in contact om te zoeken naar een oplossing om je voor te bereiden op het examen.
Je kunt ons bellen op 0203053701 of mailen naar academy@quintgroup.com
Hartelijke groet,
Vicencia in den Bosch
Quint Wellington Redwood

Brian Wildenboer

Dit is mijn eerste ervaring met Quint Academy. Qua informatie is alles duidelijk in aanloop naar de cursusdag.
We hebben alleen de verkeerde lesmateriaal gekregen (via een link). Er werd in de mail aanbevolen om alvast te verdiepen in de cursusmateriaal (240 pagina's) terwijl we een ander boek/slideshow gepresenteerd kregen. Vandaar een 7 voor locatie/materialen. De docent zou de juiste materiaal nog nazenden. Een voldoende op de vraag Aansluiting op praktijk heeft te maken omdat we nog niet via deze methode werken.