Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

+ Veel kennis van trainer
+ Veel passie van trainer waardoor je als deelnemer goed werd meegenomen in het verhaal
+ Leuke praktijkvoorbeelden uit ervaring trainer

- Veel...
+ Veel kennis van trainer
+ Leuke praktijkvoorbeelden uit ervaring trainer

- Veel 'zendtijd', relatief weinig opdrachten waar deelnemers proactief de theorie konden toepassen
- Versie lesmateriaal (3.3.1) dat per mail is ontvangen bleek af te wijken van de versie die de trainer gebruikte (3.3.2). Het was erg handig dat de PDF mogelijkheid voor notities had. Deze konden echter door alle beveiligingen van het bestand niet worden opgeslagen, waardoor het niet mogelijk was om specifieke aantekeningen bij slides te maken.
- Bevestigingsmail training met details van training niet ontvangen
- Verschillende start- en eindtijden gecommuniceerd (08:30 vs 09:00 uur, 13:00 uur vs. 17:00 uur)
- Niveau en ervaring deelnemers: Ik had het persoonlijk erg leuk gevonden als er voor de training een korte call met de trainer had plaatsgevonden om te bespreken wat mijn achtergrond is en wat mijn persoonlijke verwachtingen en doelen van de training zijn. Uiteindelijk was de training erg theoretisch (wellicht was dit de bedoeling). Ik had het echter beter gevonden als er naast de theorie ook meer praktijkvoorbeelden van de deelnemers gebruikt zouden worden en er meer tijd voor discussie tussen de deelnemers was. De theorie is de basis, maar uiteindelijk is voor mij de toegevoegde waarde om te bespreken hoe de theorie toegepast wordt. Hier had ik graag ook meer voor willen betalen.
- 4 van de 6 deelnemers waren intern. Dit merkte je naar mijn inzien ook in de motivatie van de individuen. Externe deelnemers waren voornamelijk aan het woord en stelden extra vragen.

Prima training als ook trainer. Agenda is niet kloppend met de benodigde tijd. Facilitair was het ook prima in orde.

Ondanks het heel erg warm is en dat de training online werd gegeven was het goed te volgen.
De flow van de training liep goed en was naast informatief ook interactief waardoor je de informatie beter opneemt.

Agile Scrum Foundation gegeven door Hannah en Deepak

Ik heb de agile scrum introductie training gehad van hannah franssen en deepak murugesu. Deze heb ik als zeer informatief en waardevol ervaren en het me veel inzichten. Complimenten voor de manier... Ik heb de agile scrum introductie training gehad van hannah franssen en deepak murugesu. Deze heb ik als zeer informatief en waardevol ervaren en het me veel inzichten. Complimenten voor de manier waarop de training is opgezet en hoe jullie de aandacht van de deelnemers hebben weten te houden, ondanks het warme weer! Chapeau!

Ik heb het als een erg leuke en inspirerende dag ervaren! mooie tijdsbesteding ook tijdens het warme weer waarbij we toch binnen zitten :)

Duidelijke info vooraf en zeer goede training inhoudelijk. Heel blij met dit aanbod!

Prima training, voldoet aan de verwachting.

Interessante en deskundige training gehad, ook interactief al was het online.
Interessante en deskundige training gehad, ook interactief al was het online.
Ik begrjjp vanuit de theorie aanvankelijk IT georienteerd maar ook breder toepasbaar met handvatten voor de praktijk in andere sectoren,