Quint

Didactische vaardigheid
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Belastingdienst

Virtuele certified scrummaster training was prima

DUO

Erg fijn dat tijdens de sessie gedifferentieerd kon worden op basis van de nog aanwezige Prince2 kennis. Voor mij was een stukje herhaling erg prettig.

Ministerie van Defensie

Taaie cursus PRINCE2

Defensie

-Lesmateriaal verkregen van Quint vol typefouten. Mail gestuurd met alle fouten geen reactie ontvangen.
- Het boek en lesmateriaal te laat van te voren gekregen. Er stond dat we het 2 weken van te voren zouden krijgen.
- Zoals de prince 2 practitioner cursus nu wordt gegeven is eigenlijk goud geld verdienen alleen maar het maken van examens. Ik had liever gezien dat er klassikaal aandacht wordt besteed aan casussen of de opdrachten die in het lesmateriaal staan worden doorgenomen. Daarnaast zou ik adviseren om de practitioner cursus direct achter de foundation cursus te volgen.

Rijkswaterstaat

Prettig

Emiel schoenmakers

Mop foundation, prima online

Sarah Vroonland / Rijkswaterstaat

Vooraf werd er op tijd het juiste materiaal toegestuurd. Ik merkte dat de cursus goed was voorbereid.

Belastingdienst/IV

Ik had me in eerste instantie ingesteld op een fysieke cursus, maar waarschijnlijk door de corona werd dat een online cursus. Daar keek ik wel wat tegen op. Vervolgens bleek mijn werkcomputer niet... Ik had me in eerste instantie ingesteld op een fysieke cursus, maar waarschijnlijk door de corona werd dat een online cursus. Daar keek ik wel wat tegen op. Vervolgens bleek mijn werkcomputer niet geschikt voor de gebruikte omgeving, waardoor ik nog wat moest regelen voor een andere computer. Achteraf bezien, ging het allemaal heel soepel en dat het een kleine groep was, hielp ook.

Martijn Sommeijer / Belastingdienst

Prima online training SAFe Scrum Master