Quint

Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Nationale Politie

De Cursus was goed!
Docent is in staat om de theorie kundig te vertellen en gaf tegelijk waardevolle feedback op praktische vraagstukken die bij de cursisten op de werkvloer spelen.
De...
De Cursus was goed!
De toegevoegde waarde van deze Cursus zit voor mij in de duidelijke vertaling van hoe de project output vertaald wordt naar directe meerwaarde voor de organisatie.
Ook werd er de connectie gelegd naar Prince 2 en naar MSP, aansluiting naar deze frameworks werd duidelijk in de totaaloverzichten van Zowel Prince 2, als van MSP.
Deze cursus werd online gegeven, een comfortabele stoel bij de thuiswerkplek kan ik van harte aanbevolen.

Marco de Vries / Rijkswaterstaat

Professioneel

Rijkswaterstaat

Positief

Sascha Olde Klieverik / Belastingdienst

Zeer positief. Goede trainer met veel ervaring en erg goed uitgewerkt materiaal. Theoretische stof werd hierdoor interessant en tastbaar.

Belastingdienst

Ik vond het een leuke en interactieve cursus

R. Warris RWS

Prima training, afwisseling tussen de trainers was prettig

Frank Bisselink - Medicine for Business

Fijne training, waarin de basis van Scrum goed aan bod kwam. 3 Punten die het nog beter hadden gemaakt: 1) Graag had ik nog iets meer context gehad over hoe gangbaar Scrum is bij het ontwikkelen... Fijne training, waarin de basis van Scrum goed aan bod kwam. 3 Punten die het nog beter hadden gemaakt: 1) Graag had ik nog iets meer context gehad over hoe gangbaar Scrum is bij het ontwikkelen van een product (hoeveel % gebruikt het ongeveer en is er tevreden over?) wat zijn de alternatieven, waarom zou je voor Scrum moeten kiezen als organisatie. 2) Vooraf al best practises delen tussen switchen main sessie en breakout room en 3) digitale whiteboard werkte fijn. Iets meer interactiviteit middels quizes oid en had de training nog beter behapbaar gemaakt.

Belastingdienst

Iets te grote groep voor een online training, maar de trainers haalden wel het maximale er uit. Goed gedaan. Aansluiting op praktijk is iets minder goed als je volgens SAFe werkt. Maar het is wel... Iets te grote groep voor een online training, maar de trainers haalden wel het maximale er uit. Goed gedaan. Aansluiting op praktijk is iets minder goed als je volgens SAFe werkt. Maar het is wel een goede basis