Quint

Didactische vaardigheid
8.3/10
Leerdoelen bereikt
Deskundigheid van de Trainer

Hele goede ervaring en een leuke trainer!

Kevin heeft inhouse bij UMCU de training Leading SAFe verzorgd. Uit alles blijkt dat hij zeer deskundig is en de situatie bij UMCU goed kent. Daarnaast een zeer prettige persoon om mee te werken. Kevin heeft inhouse bij UMCU de training Leading SAFe verzorgd. Uit alles blijkt dat hij zeer deskundig is en de situatie bij UMCU goed kent. Daarnaast een zeer prettige persoon om mee te werken.

De groep weeraan hij de training gaf was niet homogeen qua voorkennis. Dit maakte de training soms moeilijk te volgen.

De trainer heeft er alles aan gedaan, onder andere met oefeningen, om de groep voor te bereiden voor de certificering.

Duidelijke training, eerste dag wel ineens heel veel stof. Wel goed te volgen! Materiaal niet op tijd aangeleverd, maar wordt direct opgelost dus dat is fijn.

Laurens Niereisel RWS

Cursus was interessant, intensief en goed gegeven. De trainer was enthousiast, zeer deskundig en kon goed de link leggen met de praktijk

Sluit zeer nauw aan op mijn organisatie, had ik deze training maar meteen bij mijn aantreden gehad!

Het was een fijne training met prima link naar de dagelijkse praktijk!

Jeffrey

Prima training waarbij alles op een begrijpelijke manier werd uitgelegd en ook leuke praktijkopdrachten die mee hebben geholpen om de principes van Agile Scrum duidelijker te maken.

Steef

De aanmelding voor de E-Learning ging soepel. Door eigen stommiteit de termijn overschreden om de cursus te kunnen doen. Na een paar keer mailen is Quint Groep met een passende voorstel gekomen... De aanmelding voor de E-Learning ging soepel. Door eigen stommiteit de termijn overschreden om de cursus te kunnen doen. Na een paar keer mailen is Quint Groep met een passende voorstel gekomen waarbij we allebei tevreden zijn. Dus er wordt met je meegedacht.

Over de training zelf ben ik erg tevreden. De communicatie eromheen vind ik minder. Zo kreeg ik bij aanmelding een mail dat ik 2 weken van te voren meer informatie zou ontvangen. Deze mail kwam... Over de training zelf ben ik erg tevreden. De communicatie eromheen vind ik minder. Zo kreeg ik bij aanmelding een mail dat ik 2 weken van te voren meer informatie zou ontvangen. Deze mail kwam niet, pas toen ik een aantal dagen van te voren belde kreeg ik de informatie. Ook is in de training verteld dat ik na afloop een mail zou ontvangen met gegevens over het aanvragen van het examen. Ook deze heb ik niet gekregen en ik heb er nu (9 dagen later) weer over gemaild