Deskundigheid
Didactische vaardigheid
8.3/10
Leerdoelen bereikt

Ministerie van Defensie

De lesdag zat goed in elkaar. Ik vond dat Saskia veel contact had met de klas. De voorbeelden kkonden wel wat concreter maar je kon merken dat ze veel ervaring heeft.

Goede training gehad, alleen de locatie (eerste zaal) was erg koud.
Fijn dat we konden verhuizen.

Sander Schilperoort / Paphos Group

Het ontvangst is vriendelijk maar niet heel persoonlijk. De huidige trainingsruimte (Tokio) is wat mager, koud en vrij klein als je met 9 studenten en 1 trainer bent. Het trainingsmateriaal is wel... Het ontvangst is vriendelijk maar niet heel persoonlijk. De huidige trainingsruimte (Tokio) is wat mager, koud en vrij klein als je met 9 studenten en 1 trainer bent. Het trainingsmateriaal is wel digitaal beschikbaar maar was bij mij en andere niet compleet, bij weer andere weer wel. Er was geen trainingsmateriaal geprint beschikbaar, dat miste ik wel. En de slides in de digitale versie weken af met de slides die de trainer presenteerde.
De kwaliteit en ervaring van de trainer was ik erg tevreden over.

Werkt uitstekend!

Koen Hermans

Studiemateriaal niet op orde, lokaal niet geschikt en docent ondeskundig.

De presentatie werd voorgelezen en zat vol met fouten.

Zonde van de 24 uur en het lesgeld want ik...
Studiemateriaal niet op orde, lokaal niet geschikt en docent ondeskundig.

De presentatie werd voorgelezen en zat vol met fouten.

Zonde van de 24 uur en het lesgeld want ik heb niks nieuws geleerd.

Reinoud Hofsink Rijkswaterstaat

Prima, goede deskundigheid van de trainer. De enigste opmerking is de locatie, het was er koud.

KPN

Helaas vond ik de training zeer matig. Voor bijna 2000 euro verwacht ik een top-training. Dit was op ALLE vlakken onacceptabel op de inzet van de trainer na.

Locatie was erg gehorig (echo), niet bereikbaar met OV, geen handouts om notities te kunnen maken, sheets in aangereikt lesmateriaal klopten niet met sheets die leraar gebruikte, sommigen hadden wel... Locatie was erg gehorig (echo), niet bereikbaar met OV, geen handouts om notities te kunnen maken, sheets in aangereikt lesmateriaal klopten niet met sheets die leraar gebruikte, sommigen hadden wel de body of knowledge en process guide erbij gekregen en anderen niet.

mj korteweg

SAFe for Teams