Deskundigheid
Didactische vaardigheid
8.3/10
Leerdoelen bereikt

H.A. de Jong BI

Zeer interessant, maar ik geloof niet dat er een wezenlijk verschil zit in de IT foundation en de yellow belt training. Het heeft dezelfde basis voor over ik heb geconstateerd.

Ministerie van Defensie

De cursusdag was in het algemeen goed verzorgt. De trainer was redelijk kundig en beschikte over voldoende kennis. Na tentaminering bleek er echter een totale disbalans tussen de inhoud van de... De cursusdag was in het algemeen goed verzorgt. De trainer was redelijk kundig en beschikte over voldoende kennis. Na tentaminering bleek er echter een totale disbalans tussen de inhoud van de cursus en het gevraagde kennisniveau van de toets. De cursus gaat vooral over de hoofdlijnen en de toets gaat in op alle details, die zelfs niet in de Scrum guide te vinden zijn. De wijze waarop EXIN het examen afneemt, zonder achteraf feedback te verschaffen over de gemaakte fouten en wat er dan wel het juiste antwoord was geweest, geeft meer het gevoel van een aardig verdienmodel dan van een objectieve beoordeling van het kennisniveau. Geen goede investering dus!

Reactie Quint Group:

Beste student, Dank je wel voor je waardevolle feedback en vervelend voor jou dat je hebt ervaren dat de examenvragen niet voldoende aansluiten op de training. Wij hebben hier actie op... Beste student, Dank je wel voor je waardevolle feedback en vervelend voor jou dat je hebt ervaren dat de examenvragen niet voldoende aansluiten op de training. Wij hebben hier actie op ondernomen en zijn in gesprek met het exameninstituut. Wij willen met hen een werkwijze afspreken die deze ervaring voorkomt. Dat betekent dat examenwijzigingen van invloed op de syllabus van de training met opleiders gecommuniceerd moeten worden. Wij kunnen dan indien nodig de training aanpassen. Om jouw gevoel van desinvestering weg te nemen, komen wij graag met je in contact. Wil jij svp Quint bellen op 020-3053701 of mail naar academy@quintgroup.com. Met vriendelijke groet, Martijn Dekker Opleidingscoördinator Quint Academy

Hans Bodewus

Prettige trainers, duidelijk cursus materiaal, uitstekende back-office en coördinatie.

belastingdienst

Goede lokatie en leraar.

Qua administratie van Quint kan het beter. Meerdere mails gekregen voor dagen waarop ik me niet had opgegeven.

Ik ervaar het altijd als erg prettig om bij Quint trainingen te mogen volgen. Je bent verzekerd van goede trainers, die duidelijk ervaring hebben met de praktijk.

Andries Evers

De trainer was goed. Het materiaal vond ik niet veel beter dan de foundation cursus. Ik had meer praktijk voorbeelden en opdrachten verwacht. De tijd om het cursus materiaal + oefeningen te doen... De trainer was goed. Het materiaal vond ik niet veel beter dan de foundation cursus. Ik had meer praktijk voorbeelden en opdrachten verwacht. De tijd om het cursus materiaal + oefeningen te doen is met 2 dagen te kort en had wel 3 dagen mogen zijn. De eerste dag was vervelend omdat we erg veel last hadden van het geluid dat bouwvakkers aan het maken waren. Het is door Quint opgelost maar koste wel een paar waardevolle uren!

Een training die veelal gaat over gemeenplaatsen en waarin het ontbreekt aan hoe DevOps op een succesvolle manier in te voeren.

Studie materiaal laat ontvangen
Examen mail nog niet ontvangen
Studie materiaal laat ontvangen
Examen mail nog niet ontvangen
Studie materiaal tikfouten examen gedeelte in Engels ipv Nederlands en verwijzingen kloppen niet. Verwijzen naar boek waarom boek niet verstrekt?
Mis prince2 formats

J.A. Mackaay

De start van de training verliep wat chaotisch. Voordat we konden gaan starten moesten we een aantal keer van zaal wisselen. Eenmaal opgestart; prima training.

Henk van Ee

Eerste training