Deskundigheid
Leerdoelen bereikt

ministerie van defensie

Is goed te doen

1e feedback:
De dag training voegde niet veel toe op de lesstof. Jammer, gemiste kans.
1e feedback:
De dag training voegde niet veel toe op de lesstof. Jammer, gemiste kans.
De trainer was niet in staat om de stof praktisch te maken en mij zelf te laten beleven. De ochtend was erg langdradig en voegde weinig toe t.o.v. de scrum guide. De middag was met het lego spel leuk qua opzet. Er zouden veel meer leermomenten uit gehaald kunnen worden. Even stil zetten, reflectie, samen leren etc...

Quint heeft nav bovenstaande feedback zelf contact met me gezocht en er goed op geanticipeerd. Heel prettige manier leerervaringen opgehaald voor zichzelf en mij gewaardeerd voor mijn feedback. Als ieder bedrijf dit zo zou doen... top! Ik heb er wel vertrouwen in dat ze de volgende sessies beter gaan doen.

Defensie

Veel stof, in hoog tempo,
Duidelijke uitleg door de docent, met ook verwijzingen naar de praktijk.
Groepsomvang is goed, niet te veel mensen en allemaal met vergelijkbare achtergrond

Training oke. voor mensen zonder voorkennis kan het wel erg snel gaan. De keuze om alles online te doen en geen hardcopy boek te verstrekken is niet goed bevallen. Een boek zorgt ervoor dat de stof... Training oke. voor mensen zonder voorkennis kan het wel erg snel gaan. De keuze om alles online te doen en geen hardcopy boek te verstrekken is niet goed bevallen. Een boek zorgt ervoor dat de stof veel beter op te nemen valt

Vijay Gayadien (Rijkswaterstaat)

Materialen: ook nog een extra boek (hardcopy)

Daarnaast is het niet bekend welke vragen specifiek voor de trainer betreft, voor de cursist zelf en Quint.

Overigens was op...
Materialen: ook nog een extra boek (hardcopy)

Overigens was op dag 2 de catering niet goed geregeld. Ik had namelijk doorgeven geen varkensvlees en rundvlees te eten. Helaas waren er broodjes met kipfilet (prima dus) maar MET bacon. In het vervolg is het dan ook fijn dat er sowieso iets vegatarisch beschikbaar is.

Een zeer goede training. Duidelijk les materiaal. Jammer dat er geen boek wordt bijgeleverd zou extra achtergrond informatie aanleveren.

De cursus was erg goed en ik heb er veel van geleerd. Wel was de hoeveelheid eten erg summier. Ik had slechts één broodje en heb hier echt niet genoeg aan, zeker niet omdat ik ook nog borstvoeding... De cursus was erg goed en ik heb er veel van geleerd. Wel was de hoeveelheid eten erg summier. Ik had slechts één broodje en heb hier echt niet genoeg aan, zeker niet omdat ik ook nog borstvoeding geef. Gelukkig had ik nog wat sultana’s in mijn tas, maar dat zou ik in het vervolg zeker anders doen of op z’n minst vooraf aangeven.

Ronald Perluka/Logius

3,5 uur met lego spelen, zonder tussentijdse feedback is echt zonde van de tijd. Daarnaast had ik verwacht dat er diep ingegaan zou worden in verantwoordelijkheden van de Scrum Master bij de... 3,5 uur met lego spelen, zonder tussentijdse feedback is echt zonde van de tijd. Daarnaast had ik verwacht dat er diep ingegaan zou worden in verantwoordelijkheden van de Scrum Master bij de verschillende Scrum rituelen. Ook ingaan op de laatste versie van de Scrum Guide waarin de values zijn toegevoegd, en de 3 vragen van de daily niet meer verplicht zijn. Dit is geen training die je voorbereid op het examen.

Reactie Quint Group:

Beste student, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je onvoldoende bent voorbereid op het examen. Wij proberen altijd een goede mix te vinden tussen examentraining en... Beste student, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je onvoldoende bent voorbereid op het examen. Wij proberen altijd een goede mix te vinden tussen examentraining en oefeningen om met de inhoud te werken. We komen graag met je in contact om op die manier te zoeken naar een oplossing om je voor te bereiden op het examen. Je kunt ons bellen op 0203053701 of mailen naar academy@quintgroup.com Hartelijke groet, Martijn Dekker Opleidingscoördinator Quint Wellington Redwood

Prima training met goed lesmateriaal en docent. Minpunt was de bereikbaarheid van de locatie en lunch was karig.

Vlotte communicatie, leuke training met veel afwisseling tussen theorie en praktijk en prima locatie dicht bij het Centraal Station.